La policia espanyola ha deixat en llibertat l'home que havien detingut per la protesta del CDR que es va fer a Mont-ras (Baix Empordà), just al davant del restaurant on sopava el jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena.
La policia l'acusava d'un delicte d'atemptat a l'autoritat i la detenció s'ha produït sobre les dotze del migdia d'aquest mateix dijous al seu domicili, tal com ha informat l'advocat de l'arrestat, David Aranda. Posteriorment, l'han traslladat directament a la comissaria barcelonina de la Verneda. L'arrestat, que s'ha negat a declarar davant la policia, ha quedat en llibertat cap a les vuit del vespre.
Els fets es remunten al dissabte 28 de juliol, quan el jutge Llarena estava en un sopar amb una vintena d'acompanyants, entre ells el líder del PP a Barcelona, Alberto Fernández Díaz. El CDR va acostar-se fins a les portes del local amb crits com "Els carrers seran sempre nostres" i finalment el jutge del Tribunal Suprem va abandonar el restaurat escortat pels agents del seu cos de seguretat personal.
Deixen en llibertat el detingut per la protesta del CDR a Mont-ras on sopava Llarena
La policia espanyola havia traslladat l'arrestat a la comissaria de la Verneda de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’agost de 2018 a
les 18:53
Et pot interessar
-
Política
Montero treu ferro a la plantada de Sumar i el partit lamenta «falta de coalició» amb el decret anticrisi
-
Política
Junts demana a Illa incloure una rebaixa a l'IRPF com a mesura per fer front a la guerra
-
Política
Neix una fundació amb Puigdemont, Aragonès i Torra com a membres per museïtzar la Casa Macià
-
Política
El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la façana
-
Política
Seran Mataró i Salt punta de llança de Vox?
-
Política
El Govern aprovarà un primer paquet d'ajudes a empreses i sectors afectats per la guerra
