La policia espanyola ha deixat en llibertat l'home que havien detingut per la protesta del CDR que es va fer a Mont-ras (Baix Empordà), just al davant del restaurant on sopava el jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena.
La policia l'acusava d'un delicte d'atemptat a l'autoritat i la detenció s'ha produït sobre les dotze del migdia d'aquest mateix dijous al seu domicili, tal com ha informat l'advocat de l'arrestat, David Aranda. Posteriorment, l'han traslladat directament a la comissaria barcelonina de la Verneda. L'arrestat, que s'ha negat a declarar davant la policia, ha quedat en llibertat cap a les vuit del vespre.
Els fets es remunten al dissabte 28 de juliol, quan el jutge Llarena estava en un sopar amb una vintena d'acompanyants, entre ells el líder del PP a Barcelona, Alberto Fernández Díaz. El CDR va acostar-se fins a les portes del local amb crits com "Els carrers seran sempre nostres" i finalment el jutge del Tribunal Suprem va abandonar el restaurat escortat pels agents del seu cos de seguretat personal.
Deixen en llibertat el detingut per la protesta del CDR a Mont-ras on sopava Llarena
La policia espanyola havia traslladat l'arrestat a la comissaria de la Verneda de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’agost de 2018 a
les 18:53
Et pot interessar
-
Política
L'espai postconvergent tornarà als orígens a Manresa?
-
Política
El DAFO d'Oriol Junqueras amb els pressupostos: per què se la juga?
-
Política
Helena Solà, candidata de Foc Nou a la presidència d'ERC, estripa el carnet del partit
-
Política
Els pressupostos desgelen les relacions entre el Govern i Foment
-
Política
El full de ruta dels set regnes a l'esquerra del PSOE per evitar els «Jocs de la Fam»
-
Política
«Falten documents clau d'abans del 23-F»
