La policia espanyola ha deixat en llibertat l'home que havien detingut per la protesta del CDR que es va fer a Mont-ras (Baix Empordà), just al davant del restaurant on sopava el jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena.
La policia l'acusava d'un delicte d'atemptat a l'autoritat i la detenció s'ha produït sobre les dotze del migdia d'aquest mateix dijous al seu domicili, tal com ha informat l'advocat de l'arrestat, David Aranda. Posteriorment, l'han traslladat directament a la comissaria barcelonina de la Verneda. L'arrestat, que s'ha negat a declarar davant la policia, ha quedat en llibertat cap a les vuit del vespre.
Els fets es remunten al dissabte 28 de juliol, quan el jutge Llarena estava en un sopar amb una vintena d'acompanyants, entre ells el líder del PP a Barcelona, Alberto Fernández Díaz. El CDR va acostar-se fins a les portes del local amb crits com "Els carrers seran sempre nostres" i finalment el jutge del Tribunal Suprem va abandonar el restaurat escortat pels agents del seu cos de seguretat personal.
Deixen en llibertat el detingut per la protesta del CDR a Mont-ras on sopava Llarena
Política
La policia espanyola havia traslladat l'arrestat a la comissaria de la Verneda de Barcelona
ARA A PORTADA
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Política Anna Navarro, la gran aposta de Puigdemont a les últimes eleccions, deixa el Parlament Oriol March
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
02 d’agost de 2018 a
les 18:53
Et pot interessar
-
Política
Sis mesos i un 8,6% després
-
Política
Drets Socials, una conselleria sota els focus
-
Política
El Tribunal de Comptes tampoc aplica immediatament l'amnistia malgrat l'aval d'Europa
-
Política L’empresari Julio Martínez implica Zapatero en les comissions pel rescat de Plus Ultra
-
Política El Constitucional començarà a decidir sobre l'amnistia després de la Diada
-
Política Els socis i l'oposició aprofiten el relleu a Drets Socials per demanar més canvis al Govern
