Una dona, Cecília Piñol, ha denunciat a través de Facebook el tracte que va rebre la seva filla a un consolat espanyol a Alemanya. Segons explica quan va anar a demanar el vot per correu pel 27-S li van dir que "aquestes eleccions no estan reconegudes pel govern espanyol". Tot i la insistència de la seva filla, no hi "ha hagut manera" de fer-los entrar en raó, assenyala.
A principis d'agost una altra catalana va denunciar un cas similar. La jove, resident a Londres, va explicar que en dirigir-se a un treballador del consolat espanyol per demanar-li informació sobre com votar, aquest li va fer repetir que "Catalunya era Espanya".
La Junta Electoral Central (JEC) va acordar aquest dimecres denegar la petició del Govern d'ampliar el termini de sol·licitud del vot per correu per als electors residents a l'estranger. El període de petició va començar en la data de la convocatòria, el 4 d'agost, i finalitza aquest dissabte.
Demana el vot per correu a un consolat espanyol i li diuen que el 27-S no està «reconegut pel govern espanyol»
Política
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2015 a
les 13:15
Et pot interessar
-
Política
El TJUE avala l'amnistia i aplana el camí per a Puigdemont i Junqueras
-
Política
El jutge avala ampliar la investigació contra Zapatero
-
Política
Guanyem Girona i el dret d'admissió en política
-
Política Begoña Gómez envia a Peinado els bitllets d'avió del viatge a Londres per a la graduació de la filla
-
Política
Sánchez repunta malgrat la condemna a Ábalos, segons el CIS
-
Política
Junts, una angoixa amb fonament
