Demòcrates de Catalunya ha reclamat aquest dimarts una remodelació del Govern com a possible sortida de la crisi que viuen ERC i Junts. En la línia del que ja va expressar la formació democristiana independentista liderada per Antoni Castellà el 3 de setembre, la incorporació de nous lideratges ha de servir per falcar la "implementació" del mandat de l'1-O i d'establir una estratègia de confrontació amb l'Estat a través del "desbordament democràtic". "La continuïtat al Govern ha de quedar definida per la incorporació de nous lideratges alineats amb l'estratègia de la confrontació, i disposats a fer la independència", assenyala la formació en un comunicat emès aquesta tarda.
"Un cop constatat el fracàs de la taula de diàleg, l'executiva de Demòcrates instava al Govern a complir amb l'acord signat a l'inici de legislatura que explicita que un cop superada l'etapa de la taula de diàleg es reprengui l'estratègia de la confrontació amb l'estat espanyol per seguir en el camí que ens ha de portar a l'aplicació del resultat del referèndum del primer d'octubre, i el mandat que n'emana: la independència de Catalunya", reflexiona la formació democristiana, que està integrada dins del grup parlamentari de Junts, amb qui va concórrer a les eleccions del 2021.
Demòcrates reclama una remodelació del Govern per «implementar» el mandat de l'1-O
Política
En plena crisi al Govern i a les portes de la consulta a Junts, la formació democristiana incorporar "nou lideratges" a l'executiu per posar rumb al "desbordament"
ARA A PORTADA
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
-
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Publicat el
04 d’octubre de 2022 a
les 17:45
Actualitzat el
04 d’octubre de 2022 a les
17:47
Et pot interessar
-
Política
Sis mesos i un 8,6% després
-
Política
El Tribunal de Comptes tampoc aplica immediatament l'amnistia malgrat l'aval d'Europa
-
Política L’empresari Julio Martínez implica Zapatero en les comissions pel rescat de Plus Ultra
-
Política El Constitucional començarà a decidir sobre l'amnistia després de la Diada
-
Política Els socis i l'oposició aprofiten el relleu a Drets Socials per demanar més canvis al Govern
-
Política
Els 500.000 electors estrangers a les municipals: qui són, on voten i per què els costa tant?
