La història d'amor de l'actriu porno, Maria Lapiedra, amb el candidat de Solidaritat, Joan Laporta, continua. La distància no és cap obstacle. La filòloga de Mollerussa, que ara viu i treballa a Madrid, ha fet un vídeo on demana el vot pel cap de llista de SI passejant per la capital espanyola mig nua i amb una estelada a la mà.
Amb el Bernabeu o la Puerta de Alcalà de fons, Lapiedra ho fa cantant una cançó de collita pròpia on assenyala que "ja és temps de passar de tots, els que s'aprofiten de la nostra bondat" i aconsella després de repassar els èxits del candidat independentista com a president del Barça que el proper 28 de novembre "si vols resultats, Laporta president!".
ARA A PORTADA
-
Els cinc catalans del creuer amb un brot d'hantavirus faran quarantena en un hospital militar de Madrid Marc Orts i Cussó
-
-
-
«Catalunya està amb el Papa»: Illa escalfa motors de cara a la visita de Lleó XIV Pep Martí i Vallverdú
-
Estadi Olímpic, Montserrat, la Sagrada Família i una presó: l'agenda catalana del papa Lleó XIV Marc Orts i Cussó
Publicat el
20 de novembre de 2010 a
les 15:10
Et pot interessar
-
Política Espadaler revela que Illa farà una «recepció oficial» al Papa, però no concreta on
-
Política
La filla de Pasqual Maragall denuncia que s'han intentat aprofitar de la malaltia del pare
-
Política
Ábalos reitera que la seva causa estava «predeterminada» i el tribunal deixa el judici vist per sentència
-
Política
Coses del maig (I)
-
Política
PP: mirant a Vox i cohabitant amb Feijóo
-
Política Un paquet per a la CUP obliga a activar els Mossos al Parlament
