El Servei Català de Trànsit ha informat que aquesta tarda s'ha registrat un sinistre viari mortal a l'AP-7 al punt quilomètric 114 al terme municipal de Vallgorguina (Vallès Oriental). Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 19:54 h.
Per causes que encara s'estan investigant, s'ha produït una col·lisió entre un turisme i un camió. Com a conseqüència de l'accident, han mort el conductor i el passatger davanter del turisme. Les dues víctimes són dos nois de Granollers de 19 anys que responen a les inicials de X. P. F. i M. B. G., segons ha informat el Servei Català de Trànsit.
A més, un passatger posterior del turisme ha resultat ferit greu i ha estat traslladat a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona. Un quart ocupant del vehicle, també passatger posterior, ha resultat ferit menys greu i ha estat traslladat a l'Hospital de Granollers.
Arran de la incidència, s'han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han efectuat tasques d'excarceració, i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Quant a l'afectació viària, l'autopista s'ha tallat en sentit Girona. Posteriorment, s'ha pogut obrir un carril i s'han registrat diversos quilòmetres de retencions.
Dos morts en un accident de trànsit a l'AP-7, a Vallgorguina
Política
Es tracta del conductor i el passatger davanter d'un vehiche que ha col·lisionat amb un camió
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
17 de setembre de 2018 a
les 20:24
Et pot interessar
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
