El 2019 ha estat marcat per la inestabilitat política, tant a Catalunya com a altres països del món. Ja sigui per una sentència judicial, una nova llei d'extradició, o la pujada del preu del transport públic, milers de ciutadans han sortit als carrers per reclamar justícia i eliminar les desigualtats socials.
A Catalunya, la causa de l'1-O, les celebracions de diferents comicis i la investidura fallida de Pedro Sánchez han estat els fets més rellevants de l'últim curs polític. A NacióDigital hem repassat els 15 moments que han monopolitzat l'opinió pública al territori.
El 2019, en quinze moments polítics, per Oriol March.
Més enllà de les fronteres catalanes i espanyoles, el planeta ens ha deixat una sèrie de fets que passaran a la història. L'impeachment en contra del president Trump, el compte enrere pel Brexit o la primera fotografia d'un forat negre són algunes de les efemèrides més recordades.
Els deu moments clau del 2019 arreu del món, per Albert Cadanet.
Una imatge val més que mil paraules. En aquest sentit, també hem realitzat una tria de les millors fotografies que ens ha deixat l'any 2019 per il·lustrar aquells moments que quedaran gravats a la retina de milions de persones.
El 2019, en fotos.
El 2019, un any marcat per la inestabilitat política a Catalunya i a la resta del món
La sentència del judici de l'1-O va fer sortir milers de catalans al carrer, unes imatges que també es van produir en altres països com Xile o Hong Kong
ARA A PORTADA
-
Alliberar 400 milions de barrils de petroli, la mesura per intentar evitar una nova crisi global Redacció
-
El govern espanyol usarà 12 dies de reserves de petroli per rebaixar els preus dels carburants Redacció
-
-
Escac al camp català: el conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
01 de gener de 2020 a
les 20:35
Et pot interessar
-
Política El Govern referma el compromís «ineludible» amb el Hard Rock
-
Política
Sánchez vol tipificar el delicte d'«amplificació algorítmica» contra les xarxes socials
-
Política
Illa fa un «balanç positiu» del compliment amb ERC però esquiva l'IRPF
-
Política
El forat negre a les vies
-
Política
Coses del març (I)
-
Política
L'esperit de «concòrdia» d'Irla aplega Illa i Junqueras enmig del bloqueig dels pressupostos
