Turisme de Catalunya i els clubs catalans de Primera Divisió, RCD Espanyol i FC Barcelona, promouran la marca 'Catalunya' durant el període de pretemporada. Els blaugrana van anunciar-ho primer i, després, el conjunt blanc-i-blau. L'objectiu d’aquest acord és promocionar la marca 'Catalunya' a les ciutats en les quals disputin partits amistosos abans de començar la campanya, a través de la incorporació del logotip a les samarretes dels jugadors. Així, la marca lluirà per, entre d'altres països, Portugal, Holanda, Escòcia o Estats Units fins a finals del mes d'agost, moment en el qual es donarà el tret de sortida a la temporada 2008-2009.
ARA A PORTADA
-
-
Internacional Els terratrèmols de Veneçuela ja han causat almenys 235 morts, amb milers de desapareguts Marc Orts i Cussó
-
Societat Tito Álvarez escapa per poc d'un hotel esfondrat a Veneçuela: «He tornat a néixer» Natàlia Pinyol
-
Internacional La comunitat veneçolana a Barcelona s'organitza per enviar ajuda i posar-se en contacte amb els familiars Redacció
Publicat el
25 de juliol de 2008 a
les 14:50
Et pot interessar
-
Política
Homenatge a Pujol, Madrid es crema
-
Política
Neix Impuls Nacional, un moviment de joves per «refundar» l'esquerra independentista
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP fan pinya en defensa de Cuba
-
Política Calama ordena investigar les filtracions sobre Zapatero i identificar-ne els responsables
-
Política
El Parlament tanca l'últim tràmit abans de l'aprovació definitiva dels pressupostos
-
Política
L'advocat de Cerdán admet que el PSOE el va contractar per analitzar causes judicials
