Turisme de Catalunya i els clubs catalans de Primera Divisió, RCD Espanyol i FC Barcelona, promouran la marca 'Catalunya' durant el període de pretemporada. Els blaugrana van anunciar-ho primer i, després, el conjunt blanc-i-blau. L'objectiu d’aquest acord és promocionar la marca 'Catalunya' a les ciutats en les quals disputin partits amistosos abans de començar la campanya, a través de la incorporació del logotip a les samarretes dels jugadors. Així, la marca lluirà per, entre d'altres països, Portugal, Holanda, Escòcia o Estats Units fins a finals del mes d'agost, moment en el qual es donarà el tret de sortida a la temporada 2008-2009.
ARA A PORTADA
-
-
L'oest de la península encara crema: més de 200.000 hectàrees calcinades en una setmana Neus Climent
-
I ara un pacte d'estat? Els incendis tornen la crisi climàtica al primer pla amb els deures per fer Sara Escalera
-
El Govern envia mig centenar de bombers, catorze mitjans terrestres i tres d'aeris als incendis de l'Estat Redacció
-
Junqueras adverteix els socialistes que s'han «situat a anys llum» de l'aprovació d'uns pressupostos Sara Escalera
Publicat el 25 de juliol de 2008 a les 14:50
Et pot interessar
-
Política Els Comuns posen el nom de Colau damunt de la taula per reflotar Sumar
-
Política Carles Puigdemont, del Govern alternatiu a la necessitat d'omplir el cistell a Madrid
-
Política Josep Lluís Trapero, d'icona de la resposta als atemptats a dirigir els Mossos amb el PSC
-
Política Les incògnites sobre l'imam i el CNI es cronifiquen en el vuitè aniversari del 17-A
-
Política Els Comuns esperen frenar l'ampliació de l'aeroport abans de negociar els pressupostos amb Illa
-
Política «L’independentisme és supremacista»: cinc frases de Lambán, la veu més díscola del PSOE