Turisme de Catalunya i els clubs catalans de Primera Divisió, RCD Espanyol i FC Barcelona, promouran la marca 'Catalunya' durant el període de pretemporada. Els blaugrana van anunciar-ho primer i, després, el conjunt blanc-i-blau. L'objectiu d’aquest acord és promocionar la marca 'Catalunya' a les ciutats en les quals disputin partits amistosos abans de començar la campanya, a través de la incorporació del logotip a les samarretes dels jugadors. Així, la marca lluirà per, entre d'altres països, Portugal, Holanda, Escòcia o Estats Units fins a finals del mes d'agost, moment en el qual es donarà el tret de sortida a la temporada 2008-2009.
ARA A PORTADA
-
L'aeroport del Prat rep set vegades més turistes transcontinentals que fa vint anys Ona Sindreu Cladera
-
Un miler de persones clama al Prat contra l'ampliació de l'aeroport: «Això només és el principi» Redacció
-
-
Junts, a mig camí de les municipals del 2027: entre el relleu de Trias i el poder territorial Oriol March
-
Publicat el 25 de juliol de 2008 a les 14:50
Et pot interessar
-
Política Turull diu que davant del cas Santos Cerdán, JxCat aprofitarà la «debilitat» del PSOE
-
Política Pla de xoc a les residències: 20 milions d’euros per crear 500 places públiques
-
Política La Fiscalia demana revocar el processament de García Ortiz
-
Política Illa admet «decepció» amb Santos Cerdán i fa costat a Sánchez: «Cap comportament innoble ens farà abdicar»
-
Política Santos Cerdán no renuncia a l'acta de diputat i ja fa patir el PSOE
-
Política Castelldefels, amb el suport del PP, rebutja l'ampliació del Prat