Turisme de Catalunya i els clubs catalans de Primera Divisió, RCD Espanyol i FC Barcelona, promouran la marca 'Catalunya' durant el període de pretemporada. Els blaugrana van anunciar-ho primer i, després, el conjunt blanc-i-blau. L'objectiu d’aquest acord és promocionar la marca 'Catalunya' a les ciutats en les quals disputin partits amistosos abans de començar la campanya, a través de la incorporació del logotip a les samarretes dels jugadors. Així, la marca lluirà per, entre d'altres països, Portugal, Holanda, Escòcia o Estats Units fins a finals del mes d'agost, moment en el qual es donarà el tret de sortida a la temporada 2008-2009.
ARA A PORTADA
-
La gestió catalana del Prat: buscar el «marge de millora» amb l'oposició d'Aena Bernat Surroca Albet
-
-
-
Puigdemont elogia el pla de Trump per a Gaza: «Té elements positius i per a l'esperança» Oriol March
-
Captar el talent que fuig de Trump i una facultat per a Gaza: 575 anys d'una UB «refugi» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 25 de juliol de 2008 a les 14:50
Et pot interessar
-
Política Nou greuge lingüístic al País Valencià: el català no existeix a les alertes als mòbils
-
Política El Govern accelera en habitatge per acostar els Comuns als pressupostos però no concreta el finançament
-
Política Ayuso s'inventa una amenaça del lehendakari i atia el conflicte amb el País Basc
-
Política El Govern incorpora 850 nous agents dels Mossos
-
Política Junts reivindica la vigència de l'1-O i el compromís d'implementar-ne el mandat
-
Política Pressió badalonina a Albiol perquè faci canviar la postura del PP sobre l'oficialitat del català