Coutinho s'acosta al Barça. Segons ha informat Rac1, el club blaugrana i el jugador brasiler han tancat un acord i només cal negociar la sortida amb el Liverpool, el seu club actual. Una possible incorporació de Phillippe Coutinho, bon amic de Neymar, podria servir per evitar definitivament la sortida del davanter brasiler al PSG.
Neymar "es queda"
El serial Neymar sembla a prop de tancar-se després de les paraules de Gerard Piqué, que va compartir un missatge a les xarxes socials assegurant que el jugador es quedava al Barça. Ni Neymar ni el seu entorn, però, no han dit res encara sobre el seu futur, i el club espera un gest del jugador per tancar el cas i assegurar la seva continuïtat.
Segons diversos mitjans, en les pròximes hores es podria esclarir el futur del davanter brasiler. Hi ha prevista una roda de premsa del PSG, el club que ha apostat més fort per fer-se amb els serveis del jugador, i, per part blaugrana, és previst que comparegui Piqué davant dels mitjans.
El Barça tanca un acord amb Coutinho i negociarà el fitxatge amb el Liverpool
El club blaugrana tanca un acord amb el jugador brasiler i gran amic de Neymar i començarà a negociar amb el seu club la seva incorporació, segons ha anunciat Rac1
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juliol de 2017 a
les 20:58
Et pot interessar
-
Política
Els exconsellers Cleries i Munté demanen més control per evitar «escletxes» a la DGAIA
-
Política
Tret de sortida a la regularització de migrants: «Podré continuar treballant aquí»
-
Política Sánchez es dispara gràcies al xoc amb Donald Trump, segons el CIS
-
Política
Bárcenas admet que va encarregar a un pres la destrucció d'un àudio que implicava Rajoy
-
Política
El Govern situa el consorci d'inversions com a exemple dels «grans consensos» necessaris
-
Política
Amnistia Internacional alerta que la directiva de retorns pot “normalitzar” batudes contra migrants
