El Comitè de Defensa per la República (CDR) de Vic s'ha desvinculat aquest divendres al vespre dels ninots penjats cap per avall amb els logotips del PSC, Ciutadans i el PP que han aparegut al matí en un pont de la C-17, a l'alçada de Malla, i han expressat el seu rebuig i condemna "ja que s'allunya de la línia d'accions que proposem des del CDR".
"Lluitem per construir una República més justa, on hi càpiga tothom i on es pugui expressar el què es pensa sense por a la repressió", afirma en un comunicat penjat al Twitter, en què destaca la necessitat que Catalunya pugui esdevenir "un nou país basat en el respecte i la convivència de la diversitat que enriqueix la nostra terra". "Per tant, condemnem tota acció que pugui engendrar odi i rancor cap a qualsevol persona o col·lectiu", resumeix
El CDR de Vic es desvincula i condemna l'acció dels ninots penjats a la C-17
Aposta per construir una República "més justa, on hi càpiga tothom i on es pugui expressar el què es pensa"
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2017 a
les 20:45
Et pot interessar
-
Política El jutge cita a declarar Julio Martínez, l'empresari amic de Zapatero, el 21 de juliol
-
Política
Explicacions per la corrupció i un objectiu de legislatura: tot el que ha de resoldre Sánchez al Congrés
-
Política
La Flama del Canigó il·lumina els nous catalans
-
Política
L'assessora de Begoña Gómez entrega el passaport al jutge Peinado un dia abans del termini
-
Política
La batalla de Barcelona queda definida: qui és qui en les municipals?
-
Política
Maniobra de Zapatero per intentar anul·lar la seva imputació al cas Plus Ultra
