El Cercle d'Economia ha rebut el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, amb un discurs del seu president, Juan José Brugera, que ha sobtat per la claredat amb què ha definit el xoc entre Catalunya i l'Estat com "un procés de naturalesa política" i li ha demanat "el màxim esforç per encarrilar-lo amb "diàleg i transacció".
Brugera ha dit que "el conflicte obert a Catalunya i la corrupció" poden posar en perill la recuperació econòmica. Brugera ha recordat el posicionament del Cercle davant el desencaix i ha reclamat "negociació, visió clara, completa i honesta" per explorar vies alternatives a l'actual bloqueig.
El Cercle adverteix Rajoy que «el conflicte polític» i la corrupció poden afectar la recuperació
Política
Juan José Brugera demana al president del govern espanyol "transacció" i "negociació"
- Mariano Rajoy i Juan José Brugera avui a Sitges. | Aleix Ramírez -
- | Aleix Ramírez
ARA A PORTADA
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Successos El risc extrem d'incendi obliga a tancar els aparcaments i prohibir el bany a la riera de Merlès Agència Catalana de Notícies
Publicat el
27 de maig de 2017 a
les 12:40
Actualitzat el
27 de maig de 2017 a les
12:47
Et pot interessar
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
-
Política
Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial»
-
Política
Illa es compromet a tenir una mobilitat i una educació «excel·lents» en breu
-
Política
Les sancions als mitjans per les infiltracions policials arriben al Parlament i al Congrés
