El Cercle d'Economia ha rebut el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, amb un discurs del seu president, Juan José Brugera, que ha sobtat per la claredat amb què ha definit el xoc entre Catalunya i l'Estat com "un procés de naturalesa política" i li ha demanat "el màxim esforç per encarrilar-lo amb "diàleg i transacció".
Brugera ha dit que "el conflicte obert a Catalunya i la corrupció" poden posar en perill la recuperació econòmica. Brugera ha recordat el posicionament del Cercle davant el desencaix i ha reclamat "negociació, visió clara, completa i honesta" per explorar vies alternatives a l'actual bloqueig.
El Cercle adverteix Rajoy que «el conflicte polític» i la corrupció poden afectar la recuperació
Juan José Brugera demana al president del govern espanyol "transacció" i "negociació"
ARA A PORTADA
-
Radiografia del nou finançament: 1.800 euros més per català, ordinalitat i singularitats a la carta Bernat Surroca Albet
-
-
Junqueras treu pit del nou finançament i pressiona Junts: «Si diu 'no', els diners es queden a l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
Illa fa una crida a Junts perquè no bloquegi «el millor finançament per a Catalunya» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 27 de maig de 2017 a les 12:40
Actualitzat el 27 de maig de 2017 a les 12:47
Et pot interessar
-
Política
Illa explica el nou model de finançament a agents econòmics i socials en una reunió a Palau
-
Política
El Govern es reuneix amb els grups parlamentaris a Palau per explicar-los el nou finançament
-
Política
Acabar amb les llistes d'espera per aprendre català: el compromís imminent de la reunió Collboni-Òmnium
-
Política
Feijóo admet davant la jutgessa de la dana que va mentir sobre Mazón i el seguiment de la catàstrofe
-
Política
El socialista Page demana eleccions espanyoles davant l'«atropellament» del nou finançament
-
Política
Junts s'obre a negociar el nou finançament per «transitar» cap al concert
