El comitè d'empresa de TV3 ha comunicat al departament d'Empresa i Ocupació un preavís de vaga per als dies 10 i 11 de setembre. La iniciativa s'ha plantejat aquest dijous en l'assemblea de treballadors, que hauran de votar i ratificar la decisió. El comitè confia que durant aquest mes es pugui desconvocar però de moment ha complert amb l'obligació legal de preavisar-la.
Aquest divendres un grup de treballadors ha estat parlant amb l'exconseller de Cultura i membre d'ERC, Joan Manuel Tresserras, sobre "la decebedora actuació" d'Esquerra al Parlament de Catalunya, on va votar contra la retirada de l'ERO a la CCMA. Durant la tertúlia al programa 'Els Matins', Tresserras ha demanat que es retiri l'ERO i que es negociï amb els treballadors.
El descontentament i enuig de la plantilla també s'ha escoltat durant l'entrevista en directe a la vicepresidenta Joana Ortega al mateix programa. Centenars de treballadors han expressat amb botzines i xiulets el seu malestar per l'amenaça d'acomiadaments.
Segons el comitè d'empresa, en acabar la protesta una treballadora ha estat lesionada al recinte de TV3 per un policia de paisà, suposadament escorta de la vicepresidenta. El comitè explica que l'home s'ha identificat a crits dient "soy policía" i s'ha encarat amb els treballadors que protestaven durant la sortida d'Ortega. El comitè assegura que la treballadora ha estat atesa pel servei mèdic de l'empresa i ha presentat denúncia per l'agressió.
El comitè d'empresa de TV3 llança un preavís de vaga per a la Diada
L'assemblea de treballadors ha de votar i ratificar la iniciativa
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juliol de 2013 a
les 16:51
Et pot interessar
-
Política
Joan Carles I carrega contra el govern espanyol: «Ara mateix, ha de ser molt difícil per al meu fill»
-
Política
De guanyar contingut al relleu generacional: cinc reptes de la nova direcció de l'ANC
-
Política
I ara, els ovnis: Trump desclassificarà més documents «molt aviat»
-
Política
Junts afirma que el govern d'Illa «renuncia a la centralitat del país» i «desnacionalitza» Catalunya
-
Política
Salvador Illa es reuneix amb el president de l'Uruguai, Yamandú Orsi, a Barcelona
-
Política
L'oficialista Ricard Farin guanya les primàries a la federació d'ERC Barcelona
