La transició nacional era pagar les nòmines dels funcionaris? Perquè tot indica que, una de dues, o bé Artur Mas està aplicant una estratègia maquiavèlica que encara no podem comprendre, o bé el tipus de peix que negocien Josep Antoni Duran Lleida i Soraya Sáenz de Santamaría és de la mateixa qualitat que el que venia Ordralfabètix a l'aldea gal·la.
L'asfíxia planificada de la Generalitat sempre ha estat una arma política, però mai no s'havia utilitzat fins a l'extrem de comprometre la nòmina del propi president. Així que quan Josep Sànchez-Llibre afirma que han votat les retallades del PP "a canvi de res" no hi pot haver cap dubte sobre la literalitat de les seves paraules.
I si l'objectiu polític de l'actual Govern es limita a ingressar les nòmines dels seus funcionaris cada dia 30 és molt millor retornar les competències a Madrid. Allà sempre poden pagar i, a més, ningú no els discuteix les ambaixades. Ni que tinguin piscina.
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2012 a les 22:59
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política L'excomissionat de la dana José María Ángel, hospitalitzat després d'un intent de suïcidi
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»