Barcelona té la Sagrada Família, París, la Torre Eiffel; Nova York, l'Estàtua de la Llibertat; Roma, el Colosseu; i Londres, el Big Ben. Però, i Madrid? Madrid no té una "gran icona" que la caracteritzi internacionalment. Això defensa el seu alcalde, José Luis Martínez-Almeida, que té el desig de construir un gran monument a la ciutat.
[noticiadiari]2/253601[/noticiadiari]
"Tothom identifica Nova York amb l'Estàtua de la Llibertat, Los Angeles amb les lletres en una muntanya que diuen 'Hollywood'...", ha defensat durant un esmorzar informatiu. Així, el seu pla és crear un monument homòleg que permeti reconèixer la capital de l'Estat i diferenciar-la d'altres ciutats.
Amb aquesta incorporació, Madrid ja ho tindria tot, ha assegurat, alhora que ha titllat de "miracle" el fet que la ciutat sigui tan famosa i reconeguda sense comptar amb aquesta peça emblemàtica. Amb tot, ha apuntat que el projecte Madrid Nuevo Norte pot ser una d'aquestes "oportunitats".
[plantillavirals]
El desig d'Almeida: vol crear a Madrid una icona com l'Estàtua de la Llibertat o la Torre Eiffel
L'alcalde madrileny no s'explica com la ciutat és tan reconeixible sense comptar amb un gran monument
- José Luis Martínez-Almeida, en un acte del PP. -
- Flickr PP
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2023 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Política
Una bandera espanyola gegant es trenca mentre uns militars intentaven hissar-la
-
Política
El Govern força que els migrants regularitzats per Sánchez hagin d'acreditar el català
-
Política
Més de 200 municipis ja s'han adherit al Pacte Nacional per la Llengua
-
Política
Esquerra Nacional
-
Política
ERC i el govern espanyol ultimen l'acord pel consorci d'inversions
-
Política
Illa elogia la nova seu del SEM a l'Hospitalet, «la joia de la corona» de l'estat del benestar català
