La decisió d'Ada Colau de nomenar Jordi Martí gerent de l'Ajuntament de Barcelona ha molestat el seu grup polític, MES, impulsat per Ernest Maragall. Però també entre un ampli sector de la militància d'ERC, a la qual Martí va donar suport formalment durant la campanya. Entre els republicans hi ha la sensació que molts exdirigents del PSC van per lliure amb l'únic objectiu de "col·locar-se" a l'administració.
L'emprenyada entre amplis sectors d'Esquerra Republicana també s'ha expressat al llarg de la campanya envers la figura de Gemma Sendra, una gestora cultural provinent de l'òrbita de Ferran Mascarell i molt lligada a Oriol Bohigas. A ERC hi ha el temor que Sendra –que s'ha quedat a les portes d'entrar al consistori, ja que anava de sis en la llista d'Alfred Bosch- podria seguir les passes de Jordi Martí.
ARA A PORTADA
-
-
Política «L'esperança sempre serà més poderosa que la por»: el catalanisme es reivindica davant Rafael Casanova Gerard Mira
-
Política Crides per la convivència i contra l'odi en els primers compassos de la Diada Gerard Mira | Natàlia Pinyol
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
Publicat el
10 de juny de 2015 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Política Montilla aposta per acords «transversals» del catalanisme per reforçar la unitat de Catalunya
-
Política
Dimiteix un alt càrrec de la delegació del govern espanyol a Ceuta per la polèmica dels avisos del CNI
-
Política
Artur Mas, sobre l'extrema dreta: «Cal parlar amb ells; una altra cosa és arribar a acords»
-
Política
Turull apel·la a la «revolta dels somriures» davant la tensió al Fossar
-
Política
El Fossar de les Moreres certifica la nova normalitat de l'independentisme
-
Política
Illa reivindica la convivència a les portes de la Diada: «Ningú és més català que ningú»
