Però serà així, realment? Altres veus expliquen que, precisament, si s'han de retallar despeses primer seran les que els empresaris percebin com a menys importants: pàgines web, publicitat, R+D... són conceptes que encara no tothom veu com al què realment són; i els considera àmbits de promoció prescindibles.
Caldrà, però, veure quina és la tònica dominant. En una societat en què els pioners solen ser els que marquen tendència, a partir dels seus resultats, serà l'aprofitament de les inversions en tecnologia i Internet els que definiran si és o no una bona opció per afrontar possibles problemes econòmics per a les empreses. Però tal com deia Jordi Bosch, el què si que és cert és que Internet, i la tecnologia en general, ofereixen la possibilitat de rendibilitzar molt més les inversions, si es fan bé. Així que, sigui quin sigui el cas, com sempre, el resultat final estarà en mans de l'inversor o empresari, individualment, que d'aqui un temps, en forma de balanç global, ajudaran a definir si en cert moment es va invertir correctament o es va creure massa en allò que no era imprescindible.