La ministra d’Hisenda, María Jesús Montero, ha assegurat que Catalunya podria deixar d'ingressar gairebé 2.200 milions d'euros si no s'aproven uns nous pressupostos generals de l'Estat i ha afirmat que l’ultimàtum de Torra de retirar els suports de PDeCAT i ERC al govern espanyol no suposarà un canvi de gir de l'executiu de Pedro Sánchez.
Favorable en tornar a aplicar l'article 155
En una entrevista a El Periódico, Montero ha apuntat que encara "no hi ha motius per aixecar el control dels comptes de Catalunya”, tot considerant que el Govern "no ha traslladat cap garantia que convidi a retirar el control reforçat" i ha defensat que és una "garantia que no s’usaran amb fins il·legals o no previstos". Tot i això, ha insistit que és favorable d'intervenir l'autonomia aplicant de nou l'article 155.
El govern del PSOE xifra en 2.200 milions el cost per Catalunya de tombar els pressupostos
En una entrevista a "El Periódico", la ministra d'Hisenda María Jesús Montero assegura que "encara no hi ha motius per aixecar el control dels comptes" de la Generalitat
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
Publicat el
06 d’octubre de 2018 a
les 18:45
Et pot interessar
-
Política
El Leviatan devora els seus creadors
-
Política Junts demana que el B1 de català sigui un requisit pel personal dels busos interurbans
-
Política
Junts aposta per Shakira i qüestiona al govern espanyol els «abusos d'Hisenda»
-
Política
Hora de complir
-
Política
Una empresa de l'entorn de Zapatero va pactar una comissió del 3% per la construcció del Hard Rock
-
Política La «prioritat nacional» de Vox només aconsegueix el suport del PP i l'abstenció d'Aliança al Parlament
