El ministre de la Presidència, Félix Bolaños, ha celebrat que el govern espanyol no ha perdut cap votació durant la legislatura i ha defensat que "així continuarà". Així, l'executiu de Pedro Sánchez no veu en perill la legislatura després que els republicans rebutgessin el decret anticrisi al Congrés, que es va convalidar per la mínima.
Així s'ha expressat Bolaños en declaracions als periodistes en un acte per commemorar el 50è aniversari de la mort de Clara Campoamor. En relació al Catalangate, el ministre ha defensat que el govern espanyol "no té res a ocultar" i que "s'aclariran els fets". "Quan hi ha dificultats, el govern espanyol treballa amb diàleg", ha defensat.
Aquesta setmana s'ha consumat el distanciament entre ERC i el govern espanyol, però això no s'ha traduït en entrebancs significatius al Congrés. L'executiu ha pogut aprovar el seu paquet de mesures per pal·liar la crisi de la guerra d'Ucraïna amb els vots de Bildu. El suport dels republicans al govern espanyol està en l'aire arran de l'escàndol i l'independentisme reclama investigacions i que s'assumeixin responsabilitats.
[plantillacatalangate]
El govern espanyol no veu perillar la legislatura malgrat el «Catalangate»
El ministre de la presidència, Félix Bolaños, diu que l'executiu "no ha perdut cap votació" al Congrés i "així continuarà"

- El ministre de Presidència, Félix Bolaños, aquest dijous al Congrés -
- Congrés
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2022 a les 14:16
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política L'excomissionat de la dana José María Ángel, hospitalitzat després d'un intent de suïcidi
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»