El ministre de la Presidència, Félix Bolaños, ha celebrat que el govern espanyol no ha perdut cap votació durant la legislatura i ha defensat que "així continuarà". Així, l'executiu de Pedro Sánchez no veu en perill la legislatura després que els republicans rebutgessin el decret anticrisi al Congrés, que es va convalidar per la mínima.
Així s'ha expressat Bolaños en declaracions als periodistes en un acte per commemorar el 50è aniversari de la mort de Clara Campoamor. En relació al Catalangate, el ministre ha defensat que el govern espanyol "no té res a ocultar" i que "s'aclariran els fets". "Quan hi ha dificultats, el govern espanyol treballa amb diàleg", ha defensat.
Aquesta setmana s'ha consumat el distanciament entre ERC i el govern espanyol, però això no s'ha traduït en entrebancs significatius al Congrés. L'executiu ha pogut aprovar el seu paquet de mesures per pal·liar la crisi de la guerra d'Ucraïna amb els vots de Bildu. El suport dels republicans al govern espanyol està en l'aire arran de l'escàndol i l'independentisme reclama investigacions i que s'assumeixin responsabilitats.
[plantillacatalangate]
El govern espanyol no veu perillar la legislatura malgrat el «Catalangate»
El ministre de la presidència, Félix Bolaños, diu que l'executiu "no ha perdut cap votació" al Congrés i "així continuarà"

- El ministre de Presidència, Félix Bolaños, aquest dijous al Congrés -
- Congrés
Ara a portada
Publicat el 30 d’abril de 2022 a les 14:16
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada