El govern espanyol vol obrir totes les fosses en un termini de sis anys. Ho ha explicat la ministra de Justícia en funcions, Dolores Delgado, que ha defensat que és una qüestió de "dignitat democràtica".
"És la memòria de tots els espanyols, és la memòria democràtica, una victòria de la democràcia", ha apuntat Delgado, que ha opinat que afrontar aquest repte ha de "transcendir tots els partits" i és una "obligació", perquè els familiars de les víctimes puguin donar-les una "digna sepultura".
La ministra ha remarcat que s'han establert plans de quatre anys comptant amb l'assessorament d'especialistes i facultatius. "S'ha fet una feina molt professional, seriosa, científica, històrica i d'investigació", ha reblat.
El govern espanyol vol obrir totes les fosses en un termini de sis anys
La ministra Delgado defensa que és la "memòria de tots els espanyols" i una qüestió de "dignitat democràtica"
ARA A PORTADA
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
El dèficit fiscal es cronifica: 21.092 milions d'euros marxen de Catalunya i no tornen Lluís Girona Boffi | Marc Descals
-
L'oposició rep els pressupostos amb el «no» de Junts i dues esmenes a la totalitat Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el
26 d’octubre de 2019 a
les 17:01
Et pot interessar
-
Política
La Casa Reial posa condicions a la tornada de Joan Carles I a Espanya
-
Política
Montero veu «extrem» reclamar la gestió del 100% de l’IRPF, tot i que el PSOE ho va avalar el 2024
-
Política
Sánchez respon a la dreta i l'extrema dreta pels documents del 23-F: «Quin problema tenen amb la veritat?»
-
Política
Illa i Junqueras desescalen i es donen més temps per negociar els pressupostos
-
Política
L'activista de l'ANC acusat pels Mossos demanda Núria Parlon
-
Política Pantalla superada al Congrés per aconseguir més música en català a les ràdios de tot l'Estat
