La consellera d'Agricultura del Govern, Teresa Jordà, es reunirà amb el ministre espanyol, Luis Planas, per abordar la crisi de la pesta porcina africana. Segons ha pogut saber aquest diari, Jordà ha parlat aquest dijous amb Planas per demanar-li una reunió pel proper diumenge, dia en que el titular d'Agricultura del govern espanyol serà a Lleida per cloure la Fira de Sant Miquel.
Tot i que des del ministeri s'ha desestimat la trobada per motius d'agenda, sí que s'ha acordat fixar una reunió bilateral en els proper dies per tal d'establir una coordinació entre els dos executius en referència a aquesta qüestió. En aquesta reunió està previst que també hi siguin presents els representants del sector porcí de Catalunya.
La trobada arribarà després que el Govern català hagi anunciat la creació d'una comissió interdepartamental integrada per Agricultura, Interior, Salut, Economia, Territori i Sostenibilitat, i Treball per tal d'abordar l'alarma per la pesta porcina. Jordà ha dit que un dels objectius de l'executiu és "controlar" els camions de porcs que entren al país, per bé que recorda que aquesta pesta no suposa cap afectació per a les persones.
El Govern i l'Estat mantindran una reunió bilateral per abordar la crisi de la pesta porcina
La consellera Teresa Jordà i el ministre Luis Planas mantindran en els propers dies una trobada bilateral juntament amb els representants del sector porcí de Catalunya
- Teresa Jordà, consellera d'Agricultura | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de setembre de 2018 a
les 19:49
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns fan una crida a la «mobilització» per l'habitatge i garanteixen lluitar per recuperar la pròrroga de lloguers
-
Política
Junqueras reivindica l'habitatge, els salaris justos i el bon funcioncionament dels tranports públics
-
Política
L'expresident Puigdemont critica que el Govern «no vol» corregir la pèrdua de poder adquisitiu de la classe treballadora
-
Política
CCOO i UGT clamen contra «el feixisme» i exigeixen la fi del «tacticisme» en habitatge pel Primer de Maig
-
Política Feijóo lamenta «la pressió fiscal» sobre els treballadors: «S'ha de treballar per viure, no només per pagar»
-
Política Pedro Sánchez treu pit per les dades d'ocupació i l'increment del salari mínim per l'1-M
