[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sz-YmmDd81s[/youtube]
El Govern engega, a partir d'aquest dilluns al vespre, una campanya institucional amb el lema "Preparats". La iniciativa vol implicar els ciutadans en el procés de construcció d'una societat amb més recursos, millors serveis i millor qualitat democràtica.
Tal com ha explicat el secretari de Comunicació, Josep Martí, cal animar als catalans a fer una ''embranzida final'' perquè la recuperació econòmica sigui ''irreversible'' i generi recursos per fer un país que ''es pugui ocupar més i millor de les persones''.
El cost de producció de la campanya, que s'ha engegat mitjançant un procediment negociat, és de 72.297,5 euros, i s'ha encarregat, per concurs, a l'empresa DDB Tàndem S.A. Martí ha explicat que s'ha intentat ''estirar'' al màxim els recursos disponibles, i ha volgut comparar aquest pressupost amb el de campanyes similars anteriors. Per això, ha citat “Som-hi” del 2008, que va costar 318.000 euros en producció, i 2,3 milions d'euros en inversió publicitària.
ARA A PORTADA
-
-
-
L'Audiència Nacional accepta que la cúpula de l'operació Catalunya declari al judici dels Pujol Bernat Surroca Albet
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 25 de maig de 2015 a les 17:05
Et pot interessar
-
Política
«Cooficials» encara?
-
Política
La llei contra la multireincidència avança amb l'aval de PP, PSOE i Junts
-
Política
El «coratge» de la Transició davant l'autocràcia que ve
-
Política
La mesa del Congrés suspèn José Luis Ábalos com a diputat
-
Política
Nova web de la Generalitat: aquests són els principals canvis al portal del Govern
-
Política
Dimiteix el president de la Diputació de Lugo (PSOE) per denúncies d'assetjament sexual
