[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sz-YmmDd81s[/youtube]
El Govern engega, a partir d'aquest dilluns al vespre, una campanya institucional amb el lema "Preparats". La iniciativa vol implicar els ciutadans en el procés de construcció d'una societat amb més recursos, millors serveis i millor qualitat democràtica.
Tal com ha explicat el secretari de Comunicació, Josep Martí, cal animar als catalans a fer una ''embranzida final'' perquè la recuperació econòmica sigui ''irreversible'' i generi recursos per fer un país que ''es pugui ocupar més i millor de les persones''.
El cost de producció de la campanya, que s'ha engegat mitjançant un procediment negociat, és de 72.297,5 euros, i s'ha encarregat, per concurs, a l'empresa DDB Tàndem S.A. Martí ha explicat que s'ha intentat ''estirar'' al màxim els recursos disponibles, i ha volgut comparar aquest pressupost amb el de campanyes similars anteriors. Per això, ha citat “Som-hi” del 2008, que va costar 318.000 euros en producció, i 2,3 milions d'euros en inversió publicitària.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2015 a les 17:05
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
