[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sz-YmmDd81s[/youtube]
El Govern engega, a partir d'aquest dilluns al vespre, una campanya institucional amb el lema "Preparats". La iniciativa vol implicar els ciutadans en el procés de construcció d'una societat amb més recursos, millors serveis i millor qualitat democràtica.
Tal com ha explicat el secretari de Comunicació, Josep Martí, cal animar als catalans a fer una ''embranzida final'' perquè la recuperació econòmica sigui ''irreversible'' i generi recursos per fer un país que ''es pugui ocupar més i millor de les persones''.
El cost de producció de la campanya, que s'ha engegat mitjançant un procediment negociat, és de 72.297,5 euros, i s'ha encarregat, per concurs, a l'empresa DDB Tàndem S.A. Martí ha explicat que s'ha intentat ''estirar'' al màxim els recursos disponibles, i ha volgut comparar aquest pressupost amb el de campanyes similars anteriors. Per això, ha citat “Som-hi” del 2008, que va costar 318.000 euros en producció, i 2,3 milions d'euros en inversió publicitària.
El Govern presenta la campanya «Preparats»
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 25 de maig de 2015 a les 17:05
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres