[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sz-YmmDd81s[/youtube]
El Govern engega, a partir d'aquest dilluns al vespre, una campanya institucional amb el lema "Preparats". La iniciativa vol implicar els ciutadans en el procés de construcció d'una societat amb més recursos, millors serveis i millor qualitat democràtica.
Tal com ha explicat el secretari de Comunicació, Josep Martí, cal animar als catalans a fer una ''embranzida final'' perquè la recuperació econòmica sigui ''irreversible'' i generi recursos per fer un país que ''es pugui ocupar més i millor de les persones''.
El cost de producció de la campanya, que s'ha engegat mitjançant un procediment negociat, és de 72.297,5 euros, i s'ha encarregat, per concurs, a l'empresa DDB Tàndem S.A. Martí ha explicat que s'ha intentat ''estirar'' al màxim els recursos disponibles, i ha volgut comparar aquest pressupost amb el de campanyes similars anteriors. Per això, ha citat “Som-hi” del 2008, que va costar 318.000 euros en producció, i 2,3 milions d'euros en inversió publicitària.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2015 a les 17:05
Et pot interessar
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena