[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sz-YmmDd81s[/youtube]
El Govern engega, a partir d'aquest dilluns al vespre, una campanya institucional amb el lema "Preparats". La iniciativa vol implicar els ciutadans en el procés de construcció d'una societat amb més recursos, millors serveis i millor qualitat democràtica.
Tal com ha explicat el secretari de Comunicació, Josep Martí, cal animar als catalans a fer una ''embranzida final'' perquè la recuperació econòmica sigui ''irreversible'' i generi recursos per fer un país que ''es pugui ocupar més i millor de les persones''.
El cost de producció de la campanya, que s'ha engegat mitjançant un procediment negociat, és de 72.297,5 euros, i s'ha encarregat, per concurs, a l'empresa DDB Tàndem S.A. Martí ha explicat que s'ha intentat ''estirar'' al màxim els recursos disponibles, i ha volgut comparar aquest pressupost amb el de campanyes similars anteriors. Per això, ha citat “Som-hi” del 2008, que va costar 318.000 euros en producció, i 2,3 milions d'euros en inversió publicitària.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2015 a les 17:05
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»
-
Política Les cares del pacte PSC-ERC: on són ara els negociadors de la investidura d'Illa?