L'Assemblea Nacional Catalana escalfa motors de cara a la pròxima Diada de l’Onze de setembre, preparant actes a diverses ciutats catalanes. Per aquest motiu, la plaça del Mercadal de Reus s’omplirà, aquest dissabte 27 d’agost, de 200 maniquins de mida real amb els peus enterrats per denunciar l’immobilisme de l’estat espanyol.
En aquesta acció, que començarà a les vuit del vespre, té com a objectiu “interpel·lar a la ciutadania sobre la nefasta política que s’ha practicat a Madrid vers Catalunya i els seus ciutadans”, informen des d’un comunicat. A més, “pretén incidir en les problemàtiques que afecten la nostra quotidianitat, com la sanitat, l’educació i la cultura, així com el no reconeixement de Catalunya com a nació sobirana”, afegeixen.
El president de l’ANC, Jordi Sánchez, i el membre del Secretariat Nacional i de la sectorial Economistes per la Independència David Ros.
El Mercadal de Reus serà seu independentista aquest dissabte
L' acte sota el lema "Un Estat que col·lapsa" omplirà la plaça de 200 maniquins de mida real amb els peus enterrats per denunciar l’immobilisme de l’estat espanyol
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’agost de 2016 a les 17:08
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Badalona replica al Govern que no és viable obrir Can Bofí Vell
-
Política
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9
-
Política
Colau i Urtasun es mullen per Pisarello a les primàries de BComú
-
Política
Pablo Iglesias guanya Eduardo Inda als tribunals: «Okdiario» va inventar-se una informació
-
Política
Feijóo ja té data per declarar davant la jutgessa de Catarroja per la dana: el 9 de gener
-
Política
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees
