El Ministeri de l'Interior ha prohibit la visita a diversos consellers empresonats, programada per demà dimarts pel traspàs simbòlic de carteres. Els únics presos que el ministeri permet visitar són el vicepresident Oriol Junqueres i el conseller Raül Romeva. Per tant, queden suspeses totes les altres visites de demà a Madrid.
El Govern ha expressat el seu "malestar" perquè un entrebanc "burocràtic" no permeti visitar els consellers empresonats en aquest acte simbòlic. Des de la Generalitat esperen completar les visites restants en els propers dies.
Els consellers del nou Govern van prendre possessió dissabte al Palau de la Generalitat després que el president Quim torra decidís renunciar als empresonats Josep Rull i Jordi Turull- i exiliats -Lluís Puig i Toni Comín- i encarés un executiu efectiu.
El Ministeri de l'Interior només autoritza els traspassos de carteres de Junqueras i Romeva a Estremera
Política
El Govern expressa el seu "malestar" pels obstacles "burocràtics" i ajorna la resta de visites dels consellers als presos
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
04 de juny de 2018 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
-
Política
Amplíssima majoria del PP i Vox al Congrés, segons una enquesta de «El Español»
