El Ministeri de l'Interior ha prohibit la visita a diversos consellers empresonats, programada per demà dimarts pel traspàs simbòlic de carteres. Els únics presos que el ministeri permet visitar són el vicepresident Oriol Junqueres i el conseller Raül Romeva. Per tant, queden suspeses totes les altres visites de demà a Madrid.
El Govern ha expressat el seu "malestar" perquè un entrebanc "burocràtic" no permeti visitar els consellers empresonats en aquest acte simbòlic. Des de la Generalitat esperen completar les visites restants en els propers dies.
Els consellers del nou Govern van prendre possessió dissabte al Palau de la Generalitat després que el president Quim torra decidís renunciar als empresonats Josep Rull i Jordi Turull- i exiliats -Lluís Puig i Toni Comín- i encarés un executiu efectiu.
El Ministeri de l'Interior només autoritza els traspassos de carteres de Junqueras i Romeva a Estremera
El Govern expressa el seu "malestar" pels obstacles "burocràtics" i ajorna la resta de visites dels consellers als presos
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2018 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Política
Les eleccions més descafeïnades a l'ANC: sense sector crític i amb la incògnita de Lluís Llach
-
Política
Montero treu ferro a la plantada de Sumar i el partit lamenta «falta de coalició» amb el decret anticrisi
-
Política
Junts amenaça amb portar Renfe i Adif als tribunals per delictes penals
-
Política
Junts demana a Illa incloure una rebaixa a l'IRPF com a mesura per fer front a la guerra
-
Política
Neix una fundació amb Puigdemont, Aragonès i Torra com a membres per museïtzar la Casa Macià
-
Política
El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la façana
