La presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, ha donat per fet que participarà en la manifestació que el moviment vol convocar per l'Onze de Setembre a la Sagrada Família tot i que la decisió final la prendrà dilluns que ve en la reunió de la direcció del partit.
El Moviment 12-O demana la il·legalització de la Via Catalana
El grupúscul unionista titlla la cadena d'acció violenta | Alícia Sánchez-Camacho té previst anar a la contramanifestació de la Sagrada Família
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2013 a les 19:08
																			
								
								El Moviment 12-O, convocant d'una contramanifestació a la Sagrada Família l'Onze de Setembre, demanarà al govern espanyol que impedeixi legalment la Via Catalana. Considera que es tracta d'una convocatòria de caràcter "insurreccional, amb plantejaments violents, amb finalitats contràries a la constitució i a la legalitat" i afegeix que pretén "aïllar i paralitzar tot un territori, amb les greus conseqüències d'ordre públic i econòmic que això genera". En un comunicat, el moviment assegura que en qualsevol país democràtic s'hauria cessat el conseller Espadaler per animar a participar a la cadena humana, cosa que considera "una greu irresponsabilitat política".
																					
																
														
								Et pot interessar
- 
												 Política
												El PP compara Óscar Puente amb un primat: la ressaca de la compareixença de Sánchez al Senat Política
												El PP compara Óscar Puente amb un primat: la ressaca de la compareixença de Sánchez al Senat
- 
												 Política
												Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Política
												Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma»
- 
												 Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana
- 
												 Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública
- 
												 Política
												Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Política
												Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez
- 
												 Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos

 
															 
															 
															 
															 
															