La presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, ha donat per fet que participarà en la manifestació que el moviment vol convocar per l'Onze de Setembre a la Sagrada Família tot i que la decisió final la prendrà dilluns que ve en la reunió de la direcció del partit.
El Moviment 12-O demana la il·legalització de la Via Catalana
El grupúscul unionista titlla la cadena d'acció violenta | Alícia Sánchez-Camacho té previst anar a la contramanifestació de la Sagrada Família
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’agost de 2013 a
les 19:08
El Moviment 12-O, convocant d'una contramanifestació a la Sagrada Família l'Onze de Setembre, demanarà al govern espanyol que impedeixi legalment la Via Catalana. Considera que es tracta d'una convocatòria de caràcter "insurreccional, amb plantejaments violents, amb finalitats contràries a la constitució i a la legalitat" i afegeix que pretén "aïllar i paralitzar tot un territori, amb les greus conseqüències d'ordre públic i econòmic que això genera". En un comunicat, el moviment assegura que en qualsevol país democràtic s'hauria cessat el conseller Espadaler per animar a participar a la cadena humana, cosa que considera "una greu irresponsabilitat política".
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política ERC assegura que la decisió del TEDH «no limita la defensa del català»
-
Política
El Consell de la República carrega contra l'herència rebuda de Puigdemont i Comín
-
Política
Rull recorre quasi 165.000 quilòmetres i participa en un miler d'actes en dos anys de legislatura
-
Política El Parlament rebutja reclamar a Pedro Sánchez la convocatòria d'eleccions
-
Política
Ningú al volant
-
Política
Nadie al volante
