Ausàs és el que ens faltava. Cal recordar que als exconsellers de la Generalitat se'ls atorga el privilegi -vitalici- de rebre el tractament protocol·lari d'Honorable Senyor. Una distinció que, juntament amb d'altres compensacions de tipus material, es deriva de les altes responsabilitats que han desenvolupat en representació de la ciutadania d'aquest país.
Unes consideracions que no semblen haver impressionat gaire l'Honorable Senyor Jordi Ausàs que, aparentment, en comptes d'embolicar-se en les compliacades negociacions sobre el pacte fiscal ha decidit fer-se els seus propis tractes amb Hisenda a través del tabac d'Andorra. Resultat: zero dèficit fiscal, amb zero pèrdua de temps.
L'han detingut els mateixos mossos que se li quadraven fins fa quatre dies. Uns policies que, per cert, cobren bastant menys que quan manava Ausàs però, pel que sembla, amb la mateixa honorabilitat.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juliol de 2012 a
les 21:59
Et pot interessar
-
Política
La taxació de les joies de Zapatero les valora en 1,3 milions d'euros
-
Política
Poble Lliure rebutja el front de Rufián: «Seria un error estratègic greu»
-
Política
La consellera quàntica
-
Política
El Congrés reforma el reglament per multar i expulsar diputats que trenquin l’ordre de la cambra
-
Política
El Congrés accepta la proposta del Parlament per agilitzar l'eutanàsia
-
Política El Suprem s'oposa a l'indult de l'exfiscal general de l'Estat
