La Fundació Catalunya-La Pedrera, propietària de l'aparcament del coll de Can Maçana, a Montserrat, ultima la construcció d'un punt d'informació en aquest espai amb personal que informarà tothom qui s'hi dirigeixi, però en el que "es demanarà una aportació als vehicles per al manteniment i cura de l'espai", segons ha explicat el servei de premsa de la Fundació a NacióManresa.
Segons el dossier del projecte, la Fundació Catalunya-La Pedrera ha invertit des de 2005 357.000 euros en diverses actuacions a l'entorn d'aquest espai. Amb el punt d'informació, també es realitzarà una actuació de millora de l'accés a l'aparcament per reduir la seva perillositat.
L'aportació per deixar el vehicle serà de 4 euros diaris els festius i caps de setmana, i serà lliure i gratuït entre setmana.
El pàrquing de Can Maçana, a Montserrat, serà de pagament els caps de setmana
La Fundació Catalunya-La Pedrera afirma que "es demanarà una aportació als vehicles per al manteniment i cura de l'espai"
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2016 a les 19:40
Et pot interessar
-
Política Marlaska acusa el PP de fer un «ús partidista» dels incendis per tapar els seus errors
-
Política On són els catalans de Feijóo?
-
Política I ara, els menors migrants: més llenya al foc PSOE-PP
-
Política La CUP colla el Govern perquè actuï davant la gelateria de Gràcia que discrimina el català
-
Política L'Argentina i nosaltres
-
Política Colau embarcarà diumenge a la Flotilla que salparà de Barcelona cap a Gaza