La Fundació Catalunya-La Pedrera, propietària de l'aparcament del coll de Can Maçana, a Montserrat, ultima la construcció d'un punt d'informació en aquest espai amb personal que informarà tothom qui s'hi dirigeixi, però en el que "es demanarà una aportació als vehicles per al manteniment i cura de l'espai", segons ha explicat el servei de premsa de la Fundació a NacióManresa.
Segons el dossier del projecte, la Fundació Catalunya-La Pedrera ha invertit des de 2005 357.000 euros en diverses actuacions a l'entorn d'aquest espai. Amb el punt d'informació, també es realitzarà una actuació de millora de l'accés a l'aparcament per reduir la seva perillositat.
L'aportació per deixar el vehicle serà de 4 euros diaris els festius i caps de setmana, i serà lliure i gratuït entre setmana.
El pàrquing de Can Maçana, a Montserrat, serà de pagament els caps de setmana
Política
La Fundació Catalunya-La Pedrera afirma que "es demanarà una aportació als vehicles per al manteniment i cura de l'espai"
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de març de 2016 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Política
Dades que expliquen un estat d'ànim
-
Política
Illa i Aragonès defensen una Generalitat que preservi la idea «d'un sol poble»
-
Política
Les autonomies ja tenen el nou finançament sobre la taula: 4.686 milions més per a Catalunya
-
Política
Vergés diu que les vacunes a policies espanyols es van posar el més ràpid possible
-
Política
Més llenya al foc dels bisbes espanyols contra Sánchez: «Són una banda de lladres»
-
Política
Junts conté la respiració davant l'auge d'Aliança i el veredicte europeu sobre l'amnistia
