El líder del PP Català (PPC) a la ciutat de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, continua mostrant-se del tot contrari a la plaça que l'ajuntament ha dedicat avui al creador de l'estelada, Vicenç Albert Ballester. Des del seu punt de vista, Ballester "no té mèrits suficients per tenir un espai públic a la ciutat pel fet d'haver impulsat una bandera no oficial que simbolitza la independència de Catalunya".
A més, referint-se a la petició feta al consistori de dedicar un carrer a Xirinachs, ha instat Trias a "no polititzar" els noms dels carrers i places de la ciutat, perquè creu que això "pot ser causa de divisió entre els propis barcelonins".
Per Fernández Díaz, "Xirinachs es va declarar en la seva etapa final amic d'ETA i de Batasuna", fet que creu que "inhabilita la concessió d’un espai de la ciutat al seu nom"
El PP arremet contra la plaça dedicada al creador de l'estelada
Sosté que Ballester "no té mèrits suficients" per tenir un espai públic al seu nom
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2014 a les 19:38
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló