El líder del PP Català (PPC) a la ciutat de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, continua mostrant-se del tot contrari a la plaça que l'ajuntament ha dedicat avui al creador de l'estelada, Vicenç Albert Ballester. Des del seu punt de vista, Ballester "no té mèrits suficients per tenir un espai públic a la ciutat pel fet d'haver impulsat una bandera no oficial que simbolitza la independència de Catalunya".
A més, referint-se a la petició feta al consistori de dedicar un carrer a Xirinachs, ha instat Trias a "no polititzar" els noms dels carrers i places de la ciutat, perquè creu que això "pot ser causa de divisió entre els propis barcelonins".
Per Fernández Díaz, "Xirinachs es va declarar en la seva etapa final amic d'ETA i de Batasuna", fet que creu que "inhabilita la concessió d’un espai de la ciutat al seu nom"
El PP arremet contra la plaça dedicada al creador de l'estelada
Sosté que Ballester "no té mèrits suficients" per tenir un espai públic al seu nom
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2014 a les 19:38
Et pot interessar
-
Política Acord ERC-Collboni per reduir mig milió de visitants al Park Güell
-
Política Francisco Correa confessa la Gürtel: «Volia viure a Panamà per no pagar impostos»
-
Política Josep Lluís Cleries, nou membre de l'executiva de Junts
-
Política L'ANC denuncia «la censura i la desnacionalització» de TV3
-
Política «Cal aturar el deteriorament de la democràcia»: el poder econòmic empeny per aprovar pressupostos
-
Política ERC insisteix a culpar Montero del bloqueig del finançament: «Tot és per unes eleccions que perdrà»