El grup municipal del PP a l'Ajuntament de Tarragona ha registrat aquest dilluns una moció per prohibir el 'burca' i el 'niqab' al carrer i els equipaments municipals, una iniciativa que volen que es voti al ple d'aquest divendres.
El grup que lidera Alejandro Fernández ja ha anunciat que presentaria aquesta moció després que el Tribunal Europeu de Drets Humans (Tedh) d'Estrasburg avalés la llei francesa que els prohibeix i "tombés l'excusa" que vetar aquestes vestimentes podia vulnerar la llibertat religiosa.
Els populars esgrimeixen que el 'burca' i el 'niqab' "dificulten la convivència entre ciutadans", i la direcció del partit a Catalunya preveu presentar mocions així al Parlament i en els ajuntaments catalans.
ARA A PORTADA
-
El decret de renovables, primera víctima de les desconfiances pel finançament Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
-
-
Els inspectors d'Hisenda es revolten contra el nou finançament: «És la desaparició de l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
Publicat el 14 de juliol de 2014 a les 17:47
Et pot interessar
-
Política Operació Reformista 2.0: què vol Miriam González?
-
Política El govern espanyol preveu que les mesures contra la corrupció «estiguin aprovades o en tràmit» en un any
-
Política Clos, Hereu, Trias i Colau: un pòquer d'alcaldes que fa les paus a la seva manera
-
Política BComú llança un vídeo contra el turisme massiu a Barcelona
-
Política Cristóbal Montoro, imputat per beneficiar empreses del sector del gas quan era ministre
-
Política Feijóo promet derogar el finançament singular abans i tot de saber com serà