El portaveu del PP al Congrés, Rafael Hernando, ha comparat les concentracions d'aquest dimarts en suport als imputats del 9-N amb les del GAL. "S'assembla quan alguns polítics acompanyaven a altres a les portes de les presons" ha dit el popular en referència a l'episodi de la "guerra bruta" dels GAL protagonitzat per l'exministre José Barrionuevo.
D'altra banda, el portaveu de PP al Congrés ha demanat el cessament "immediat" del conseller de Justícia, Germà Gordó, per haver participat -juntament amb altres membres del Govern- a les mobilitzacions a les portes del TSJC. Segons Hernando és una mostra de "pressió" al tribunal "absolutament intolerable" per part d'un conseller. "Em sembla terrible", ha dit als passadissos del Congrés.
En la mateixa línia s'ha expressat la comissió permanent de la sala de govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) que considera "inadmissible" que "representants públics amb funcions de govern" participin i encapçalin manifestacions i concentracions davant del Palau de Justícia. En un comunicat, el TSJC ha arribat a qualificar els actes de suport d'avui "d'atac directe a la independència judicial".
El PP compara els actes de suport als imputats del 9-N amb els del GAL
Política
El portaveu del partit al Congrés, Rafael Hernando, diu que les mobilitzacions li recorden èpoques en què "alguns polítics acompanyaven a altres a les portes de les presons" | Demana el cessament "immediat" del conseller de Justícia, Germà Gordó, per haver participat a les moblitzacions de suport a Mas, Ortega i Rigau
ARA A PORTADA
-
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
13 d’octubre de 2015 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Política
Els Estats Units justifiquen la denegació del visat a Colau: «Venir és un privilegi, no un dret»
-
Política
Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
-
Política
Bentornat, conseller Puig
-
Política
Sant Vicenç dels Horts rep a Junqueras i Romeva després de l'amnistia
-
Política
Illa furga en els dubtes de PP i Vox amb les pensions: «El sistema funciona, no peta res»
