La carta que Josep Maria Pelegrí ha adreçat a l'ANC per canviar el lema de la Via Catalana continua aixecant polseguera. El portaveu adjunt del PP cataà, Santi Rodríguez, ha acusat UDC de "demanar el canvi de lema per buscar una excusa per sumar-s'hi".
Segons Rodríguez, UDC va mantenir una estratègia idèntica en la gran mobilització de l'11 de setembre del 2012. "Ja van dir que no anirien a la manifestació de la Diada per la independència i s'hi van acabar afegint de manera entusiasta".
Al portaveu del PP li resulta indiferent l'eslògan. "A nosaltres ens és igual si el lema és per la independència o pel dret a decidir, perquè no pensem anar-hi", ha sentenciat.
El PP creu que UDC busca una excusa per afegir-se a la Via Catalana
Santi Rodríguez recorda que el 2012 "ja van dir que no anirien a la manifestació de la Diada per la independència i s'hi van acabar afegint de manera entusiasta"
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
08 d’agost de 2013 a
les 15:46
Et pot interessar
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
-
Política Junts, PP, Vox, CUP i Aliança presenten esmena a la totalitat als pressupostos
