El portaveu del grup municipal del Partit Popular de Balaguer, Joan Maria Molins, ha denunciat avui la col·laboració directa de l’Ajuntament de Balaguer en l’organització de la consulta del 9-N. Molins manifesta que l’equip de govern, que presideix el convergent Josep Maria Roigé, utilitza personal del propi ajuntament per informar sobre com es pot votar. En aquest sentit, des de la mateixa centraleta telefònica del consistori, es faciliten, assegura el edil, tots els detalls sobre com i on es pot anar a votar
Així mateix, el regidor popular denuncia que en el mateix local de de l’ajuntament es reparteixen fulletons informatius sobre la consulta, on s’indica on es pot anar a votar, la disposició d’un servei especial d’autobús per poder anar a votar i els punts de parada del bus, a més d’indicar un telèfon d’informació, que és el del propi ajuntament de Balaguer.
Sobre aquest servei especial d’autobús, Molins qualifica "d’intolerable" que l’ajuntament es gasti diners públics en oferir un servei especial de bus urbà per anar a votar, quan els diumenges mai es presta aquest servei.
El PP denuncia que Balaguer utilitza funcionaris pel 9-N
El regidor Joan Maria Molins considera "intolerable" el servei especial de bus urbà per anar a votar
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de novembre de 2014 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Política ERC assegura que la decisió del TEDH «no limita la defensa del català»
-
Política
Jordi Aragonès, l'aparença sofisticada d'Aliança per lluitar Barcelona
-
Política
El Consell de la República carrega contra l'herència rebuda de Puigdemont i Comín
-
Política
Rull recorre quasi 165.000 quilòmetres i participa en un miler d'actes en dos anys de legislatura
-
Política El Parlament rebutja reclamar a Pedro Sánchez la convocatòria d'eleccions
-
Política
Ningú al volant
