El PP ha proposat l'exeurodiputat Carlos Iturgaiz com a candidat de la coalició entre els populars i Ciutadans a les eleccions del País Basc. En roda de premsa, el secretari general del PP, Teodoro García Egea, ha explicat que el dilluns comunicaran la proposta al comitè electoral perquè es pugui aprovar la candidatura d'Iturgaiz, poques hores després que el president de la formació, Pablo Casado, comuniqués al líder del PP basc, Alfonso Alonso, que no encapçalaria la llista.
Egea ha volgut agrair "la generositat i entrega" a l'exministre de Sanitat, que ja s'havia posicionat públicament contra el pacte amb Ciutadans, i ha afirmat que l'acord amb la formació taronja és "un pacte de futur" com a "punt d'unió del constitucionalisme".
El PP proposa Carlos Iturgaiz per liderar la coalició entre populars i Cs a les eleccions del País Basc
La formació de Casado agraeix "la generositat" d'Alfonso Alonso després de comunicar-li que no liderarà la candidatura
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Trump presumeix d'haver «posat fi a set guerres» i carrega contra els països que reconeixen Palestina Redacció
Publicat el 23 de febrer de 2020 a les 19:48
Et pot interessar
-
Política Collboni reforça l'alcaldia per la fragmentació de l'oposició, segons una enquesta d'«El Periódico»
-
Política El Govern presentarà una nova estratègia per ampliar la presència catalana a Amèrica Llatina
-
Política Carlos Mazón atia l'anticatalanisme a les portes del primer aniversari de la dana
-
Política El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE
-
Política El PSOE rebaixa l'acord amb Junts sobre la immigració i acusa el PP de bloquejar: «Hi voten en contra perquè estan a l'oposició»
-
Política El Govern preveu avançar abans en els pressupostos que en el finançament