El PP vol omplir com sigui la convocatòria del 12 d'octubre a Barcelona, fins el punt d'utilitzar el Barça per difondre la campanya espanyolista. Fa unes hores, la diputada Dolors Montserrat ha divulgat un vídeo en el qual apareix un fragment d'una entrevista a Andrés Iniesta –apareguda en el programa de TV3 El convidat- en la qual assegura que "no és incompatible sentir-te d'un lloc i de l'altre".
El vídeo incorpora un rètol en el qual es convoca, explícitament i en castellà, a la manifestació: "Si Iniesta se sent català i espanyol, per què no pots sentir tu? Si penses com ell vine el 12 d'octubre a les 12 a la Plaça Catalunya de Barcelona".
La diputada del PP encapçala el seu tuit amb una frase igualment explícita: "Falten 4 dies per trencar el teu silenci". Hores després Montserrat ha eliminat el tuit sense donar explicacions.
Falten 4 dies per trencar el teu silenci! #12ocat http://t.co/kVNjq0xRlW
— Dolors Montserrat (@DolorsMM) October 8, 2013
