El PP Català (PPC) ha quedat cinquè a Catalunya. Ha guanyat a Espanya i a Europa. Però a Catalunya ha quedat per darrere d'ERC, CiU, PSC i ICV. Tot i això, la líder del partit, Alícia Sánchez-Camacho, ha rebutjar fer cap mena d'autocrítica, sinó que ha optat per demanar la dimissió d'Artur Mas, a qui ha qualificat "d'irresponsable": "Ni avui és capaç de fer autocrítica o canviar el rumb. Hauria de dimitir o reconsiderar el seu posicionament, canviar el que està fent a Catalunya, no impulsar un referèndum independentista i tornar a la centralitat i la moderació política".
Segons la líder popular, Mas és "el millor candidat d'ERC", perquè "la seva obsessió pel procés està duent a governar Catalunya els independentistes que van governar amb tripartit." "Mas porta Catalunya a un carreró sense sortida, i aquest no és el futur que es mereix Catalunya", ha afegit.
El PPC demana la dimissió de Mas per tapar-se les vergonyes
Política
Camacho evita fer autocrítica per la cinquena posició optant per criticar el líder de CiU
ARA A PORTADA
-
Política Illa solemnitza el «suport incondicional» a Ucraïna en una reunió amb Zelenski a Kíiv Bernat Surroca Albet
-
Societat Collboni referma el suport de Barcelona a Kíiv: «Quan s’ataca una ciutat europea, s’ataca tota Europa» Neus Climent
-
-
Societat Niubó tanca la porta a reobrir les negociacions i demana un «parèntesi» de vagues Gerard Mira
-
Societat USTEC esperona la vaga després del naufragi de les primeres negociacions amb Educació Gerard Mira
Publicat el
25 de maig de 2014 a
les 22:12
Et pot interessar
-
Política
Madrid intenta sabotejar la reunió amb les autonomies per aprovar el nou finançament
-
Política
Diada de Catalunya 2026: tots els actes de l'Onze de Setembre
-
Política
L'exconsellera Victòria Alsina posa en marxa una fundació per repensar el catalanisme
-
Política
Estrasburg condemna Espanya per vulnerar drets pel bloqueig del Parlament del 2011
-
Política
ERC reclama «drets i deures» a la immigració i Junts avisa que Catalunya «no pot acollir més»
-
Política
Feijóo insinua que el Marroc té informació sensible sobre Sánchez i li exigeix la dimissió
