L'equip de Govern de Verdú, adscrit al Partit dels Socialistes amb la plataforma Progrés Municipal, ha anunciat que no es tornarà a presentar sota les sigles del PSC. En un comunicat, l'agrupació ha confirmat el seu suport a la celebració d'un referèndum a Catalunya sobre la independència i s'ha sumat a la crida socialista pel referèndum.
Els regidors de Verdú, que governen en solitari, veuen amb consternació la deriva de la cúpula actual del PSC davant la consulta sobiranista. Per això, des d'aquest cap de setmana, els nou regidors han signat un comunicat amb el qual es constitueixen com a grup polític sota les sigles AIPN i renuncien a la plataforma Progrés Municipal.
El PSC de Verdú plega en bloc
Els nou regidors, inclòs l'alcalde, seguiran a l'ajuntament creant un grup municipal independent a favor de la consulta
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de febrer de 2014 a
les 20:56
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
