Aquest migdia el president de la Generalitat, Artur Mas, ha anunciat que encetarà una ronda de contactes amb els partits per valorar el 9-N, fins i tot, el PSC, i aquest no s'ha fet l'estret.
El portaveu socialista, Maurici Lucena, ha assegurat que la seva formació “estarà encantada” de reunir-se amb Mas. De fet, Lucena no ha tancat la porta a negociar pressupostos però veu molt complicat arribar un “acord estable” amb el Govern.
Per a Lucena, la carta que vol enviar Artur Mas a Mariano Rajoy és una “ingenuïtat”. Per això, ha reclamat una reunió de tots dos i ha defensat la reforma federal com la solució al “problema” que viu Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Política Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya Neus Climent / Agències
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
11 de novembre de 2014 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
-
Política
Bentornat, conseller Puig
-
Política
Sant Vicenç dels Horts rep a Junqueras i Romeva després de l'amnistia
-
Política
Illa furga en els dubtes de PP i Vox amb les pensions: «El sistema funciona, no peta res»
-
Política Sánchez respon als insults de Milei: «Sí, soc 'zurdo' i molt orgullós»
-
Política
Albiol contra la memòria
