El PSC es reivindica com a «garantia de progrés»

Els socialistes presenten el lema de la campanya electoral que comença la mitjanit de dijous

Publicat el 08 de novembre de 2010 a les 17:21
José Montilla en la presentació del cartell de campanya. Foto: ACN

Si fa quatre anys va ser "Fets, no paraules" i "És l'hora dels catalans", el PSC ha decidit presentar el seu candidat, José Montilla, per a les eleccions al Parlament del pròxim 28 de novembre sota el lema "Garantia de progrés" amb l'objectiu de mobilitzar el seu electorat, sobretot el de l'àrea metropolitana de Barcelona, per mirar de retallar distàncies amb CiU. "Aquest és el meu compromís, la nostra garantia, aquesta és la meva paraula", ha dit el candidat socialista. Montilla s'ha presentat com a "garantia" per fer front a la crisi, per fer-ho des d'una vessant de "justícia social" i per millorar l'autogovern de Catalunya davant dels qui el 'menystenen".

La campanya electoral començarà oficialment la matinada del pròxim dijous a divendres i pocs dies abans els partits comencen a desvetllar com es presentaran davant de la ciutadania. El PSC ha presentat aquest mateix dilluns el lema de la seva campanya, "Garantia de progrés". Es tracta d'un cartell amb fons vermell, color que identifica el partit, amb una fotografia del candidat -amb la cara somrient en blanc i negre i amb l'americana de color blau fosc força vistosa- i el lema "Garantia de progrés" en lletres blanques. Més petit, a sota, i com ja fa mesos que el PSC ve incorporant als seus cartells, "President Montilla".



Amb aquest lema, el PSC pretén mostrar als ciutadans què representa votar socialista i aparca els lemes presentats durant la precampanya catalana, com ara "Artur Mas de lo mismo", que desqualificava directament el principal adversari en aquests comicis. Ara han optat per aquest lema amb l'objectiu de mobilitzar el seu electorat, sobretot el de l'àrea metropolitana de Barcelona.