El PSC estudiarà l'assistència de Rangel a l'acte de Societat Civil

La Comissió de Garanties del partit atendrà la petició feta per Avancem

Publicat el 29 d’abril de 2014 a les 19:10
La Comissió de Garanties del PSC analitzarà la presència del seu diputat al Congrés espanyol Joan Rangel en l'acte de presentació de la nova entitat unionista Societat Civil Catalana per Sant Jordi, han explicat a Europa Press fonts socialistes.

El corrent crític Avancem així ho va demanar per carta la setmana passada, després de saber-se que la nova entitat compta amb suports del PP, Ciutadans, UPyD, Vox, Plataforma per Catalunya (PxC) i el Movimiento Social Republicano (MSR).

Fonts de la comissió asseguren que estudiaran el cas com fan amb totes les peticions que reben, però han precisat que no hi ha sobre la taula obrir un expedient a Rangel, com sí que va passar amb Mohedano o els tres diputats díscols del Parlament.