La Comissió de Garanties del PSC analitzarà la presència del seu diputat al Congrés espanyol Joan Rangel en l'acte de presentació de la nova entitat unionista Societat Civil Catalana per Sant Jordi, han explicat a Europa Press fonts socialistes.
El corrent crític Avancem així ho va demanar per carta la setmana passada, després de saber-se que la nova entitat compta amb suports del PP, Ciutadans, UPyD, Vox, Plataforma per Catalunya (PxC) i el Movimiento Social Republicano (MSR).
Fonts de la comissió asseguren que estudiaran el cas com fan amb totes les peticions que reben, però han precisat que no hi ha sobre la taula obrir un expedient a Rangel, com sí que va passar amb Mohedano o els tres diputats díscols del Parlament.
El PSC estudiarà l'assistència de Rangel a l'acte de Societat Civil
La Comissió de Garanties del partit atendrà la petició feta per Avancem
ARA A PORTADA
-
-
-
Suspens general a les Matemàtiques de la selectivitat 2026: un 4,18 de mitjana i la més baixa en com a mínim una dècada Víctor Rodrigo
-
Joan Torrecillas, la millor nota de la selectivitat a Barcelona: «Tenir una bona xarxa de suport és important» Gerard Mira
-
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia» Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
29 d’abril de 2014 a
les 19:10
Et pot interessar
-
Política
Joan Capdevila, exdiputat d’ERC, nou conseller dels Mercats i la Competència
-
Política
La Flama del Canigó arriba al Parlament entre reivindicacions de la llengua
-
Política
«Qui la fa, la paga, es digui Ábalos o Ayuso»: la Moncloa busca el xoc amb el PP davant l’ofensiva judicial
-
Política
El Govern deslliga la condemna a Ábalos del futur de Sánchez: «S'ha d'acabar la legislatura»
-
Política Parlon i Trapero tornaran a comparèixer al Parlament per les infiltracions en assemblees de professors
-
Política
El Parlament prem l'accelerador per prohibir la compra especulativa abans de l'estiu
