El president parlamentari del PSC, Xavier Sabaté, ha replicat sense manies l'exalcalde socialista de La Corunya i exambaixador espanyol al Vaticà, Francisco Vázquez, "no sap ni el que fa, ni el que diu".
Amb irada vehemència, Sabaté s'ha referit a la comparació que ha fet Vázquez entre els jueus perseguits pel nazisme i els nens que parlen en castellà a les escoles catalanes. "Vázquez coneix bé les sagrades escriptures, i sap que Jesucrist, fins i tot quan estava clavat a la creu, va dir: perdoneu-los perquè no saben el que fan, ni el que diuen".
Per la seva banda, la dirigent socialista, Rocío Martínez-Sampere, ha titllat les declaracions "d'inacceptables" i Jaume Collboni ha repiulat una tuitada que qualificava l'exalcalde gallec "d'idiota".
El PSC, irritat amb Vàzquez
Sabaté, Martínez-Sampere i Collboni es despatxen contra l'exambaixador davant la Santa Seu que va comparar el nazisme amb la immersió
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de desembre de 2012 a les 18:47
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Badalona replica al Govern que no és viable obrir Can Bofí Vell
-
Política
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9
-
Política
Colau i Urtasun es mullen per Pisarello a les primàries de BComú
-
Política
Pablo Iglesias guanya Eduardo Inda als tribunals: «Okdiario» va inventar-se una informació
-
Política
Feijóo ja té data per declarar davant la jutgessa de Catarroja per la dana: el 9 de gener
-
Política
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees
