Els socialistes han decidit presentar una proposta de resolució per votar aquest divendres en el Debat de Política General que resumeixi els punts essencials de la reforma federal que reclamen. I ho han fet, inspirant-se en les propostes i el model que el líder d'Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, va escriure en un article publicat dilluns passat a La Vanguardia.
El PSC considera que aquest "nou estatus de reconeixement nacional de Catalunya" encaixa amb el model que ells volen impulsar i, per això, presenten una resolució que reclama "un pacte fiscal específic", la "inversió i gestió d'infraestructures", les "competències exclusives en llengua i model educatiu" o la celebració de la consulta.
El PSC s'inspira en Duran
Els socialistes encaixen el "pacte fiscal", la "gestió i inversió d'infraestructures", les "competències exclusives en llengua i educació" i la consulta en el seu model federal
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2013 a les 22:46
Et pot interessar
-
Política Illa convida Lleó XIV a la inauguració de la Torre de Jesucrist de la Sagrada Família
-
Política Salvador Illa, primera autoritat de l'Estat en reunir-se amb el nou Papa
-
Política Maragall diu que no votarà ERC si el candidat és Junqueras: «Divideix i enfronta el partit»
-
Política Puigdemont crida a «mobilitzar» tothom per la llibertat sense mirar orígens ni religions
-
Política Els Comuns demanen al Barça que es negui a jugar contra equips israelians
-
Política Pilar Castillejo serà la nova presidenta del grup de la CUP al Parlament