Els socialistes han decidit presentar una proposta de resolució per votar aquest divendres en el Debat de Política General que resumeixi els punts essencials de la reforma federal que reclamen. I ho han fet, inspirant-se en les propostes i el model que el líder d'Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, va escriure en un article publicat dilluns passat a La Vanguardia.
El PSC considera que aquest "nou estatus de reconeixement nacional de Catalunya" encaixa amb el model que ells volen impulsar i, per això, presenten una resolució que reclama "un pacte fiscal específic", la "inversió i gestió d'infraestructures", les "competències exclusives en llengua i model educatiu" o la celebració de la consulta.
El PSC s'inspira en Duran
Els socialistes encaixen el "pacte fiscal", la "gestió i inversió d'infraestructures", les "competències exclusives en llengua i educació" i la consulta en el seu model federal
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2013 a les 22:46
Et pot interessar
-
Política
Jaume Collboni fitxa una extinenta d'alcaldia d'Ada Colau
-
Política
Mazón a Feijóo, la nit de la dana: «Un puto desastre serà això, presi»
-
Política
Les joventuts d'ERC vandalitzen la nova seu d'Aliança Catalana a Barcelona
-
Política
Junts s’allunya d’Aliança: «Volem una catalanitat que integra i no exclou»
-
Política
Badalona, més enllà del xèrif fatxenda
-
Política
Badalona concentra tots els malestars del 2025
