El rei d'Espanya no viu els millors moments de popularitat en diverses zones d'Amèrica del Sud. Un exemple daquest mal moment borbònic van ser els insults que el periodista Albert Nolla, de Radio Nacional de Veneçuela, va deixar anar durant un programa: "Espanya és un estat espantosament corromput, com no podia ser d'altra manera. El cap de l'Estat és un alcohòlic que va obtenir el càrrec, no per eleccions democràtiques, sinó a base d'adular un home gran dictador feixista ".
"El rei Joan Carles és un lladre", va afegir, en una intervenció recollida pel programa El Intermedio de La Sexta, per finalitzar que "aquest borratxo indesitjable és un dels deu homes més rics d'Europa, quan a finals dels 50 va arribar a Espanya amb una jaqueta que no li arribava al canell".
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de març de 2010 a
les 17:09
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
