El rei espanyol Felip VI, acompanyat de la dona i les filles, es troba des d'aquest dilluns a Mallorca, on passarà uns dies de descans quan tot just es compleixen un mes i mig de la seva coronació. Felip hi ha arribat des de Lieja, on ha participat en l'acte de commemoració de la Primera Guerra Mundial on el president de França, François Hollande, ha identificat el separatisme com una amenaça per a Europa.
La familia real s'allotjarà al palau de Marivent, seguint el costum de l'anterior cap de l'Estat, i de la mateixa manera mantindrà una reunió amb el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, que haurà de desplaçar-se a Palma expressament per a la trobada.
Tot i tractar-se d'uns dies de descans, Felip participarà en actes oficials com una recepció al Palau de l'Almudaina amb unes 200 persones en representació de la societat balear, una novetat introduïda com a presentacvió oficial del nou monarca. Aquesta recepció tindrà lloc el dia 7 i comptarà amb la presència de personalitats del món polític, econòmic, cultural, científic i esportiu de les Illes. Així mateix, el rei Felip té previst rebre al president balear, José Ramón Bauzá i altres personalitats de l'arxipèlag.
El rei ja fa vacances
Política
Felip VI i família es troben des d'aquest dilluns al Palau de Marivent, a Mallorca, per passar uns dies de descans | Va ser coronat tot just fa un mes i mig
ARA A PORTADA
-
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
04 d’agost de 2014 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Política
Puente no descarta substituir Sánchez i situa el relleu al final de la pròxima legislatura
-
Política
El PSC treu ferro a les peticions per remodelar el Govern: «No he conegut oposició que no ho demani»
-
Política
Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
