En l'època dels media, l'audiència és l'element més indicatiu dels interessos de la població. Una premissa que deixa més tocada encara la monarquia espanyola atesa l'audiència del missatge de Nadal del rei d'enguany que va ser el menys vist dels últims 15 anys.
Va registrar una audiència mitjana de 6.580.000 espectadors i un 60,4 per cent de quota de pantalla en el conjunt del total de canals que van emetre el discurs en directe, entre cadenes estatals i autonòmiques, segons un estudi elaborat pro Barlovento Comunicació amb dades de Kantar Media.
País Basc i Catalunya han estat les comunitats autònomes en les que menys s'ha vist el missatge reial, amb una quota de pantalla del 36,3% - 162.000 espectadors - i del 42,6% - 707.000 espectadors-, respectivament.
El rei no convenç ni a l'audiència
El missatge del monarca, el menys vist dels darrers 15 anys|Catalunya i Euskadi, els llocs on menys d'ha vist
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2013 a les 11:24
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns demanen a Sàmper que obri expedients als anuncis «il·legals» d'habitatge
-
Política
El PP mata l'òrgan de coordinació lingüística entre els Països Catalans
-
Política
Finalitza l'etapa de Pere Almeda al capdavant de l'Institut Ramon Llull
-
Política
Pilar Rahola creu que Junts està «obert a parlar de tot» si Feijóo s'allunya de Vox
-
Política
Sánchez manté l'oferta de diàleg a Junts malgrat la ruptura: «Seguirem aquesta estratègia fins al 2027»
-
Política
Illa anuncia l’inici de l’elaboració de la llei de l’Agència Catalana de Notícies
