En l'època dels media, l'audiència és l'element més indicatiu dels interessos de la població. Una premissa que deixa més tocada encara la monarquia espanyola atesa l'audiència del missatge de Nadal del rei d'enguany que va ser el menys vist dels últims 15 anys.
Va registrar una audiència mitjana de 6.580.000 espectadors i un 60,4 per cent de quota de pantalla en el conjunt del total de canals que van emetre el discurs en directe, entre cadenes estatals i autonòmiques, segons un estudi elaborat pro Barlovento Comunicació amb dades de Kantar Media.
País Basc i Catalunya han estat les comunitats autònomes en les que menys s'ha vist el missatge reial, amb una quota de pantalla del 36,3% - 162.000 espectadors - i del 42,6% - 707.000 espectadors-, respectivament.
El rei no convenç ni a l'audiència
El missatge del monarca, el menys vist dels darrers 15 anys|Catalunya i Euskadi, els llocs on menys d'ha vist
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2013 a les 11:24
Et pot interessar
-
Política Segones Creus de Sant Jordi del postprocés: «Cal que insistim en allò que ens uneix»
-
Política Els canvis fiscals no inquieten (per ara) els promotors del Hard Rock
-
Política El Parlament investigarà les irregularitats i els casos de violència sexual a la DGAIA
-
Política Rull es compromet a fer «totes les gestions» perquè la Bressola pugui obrir el Liceu
-
Política El Govern crearà una direcció general d'IA i habilitarà un nou portal de subvencions per reduir terminis
-
Política Barcelona i 15 ciutats europees volen 300.000 milions d'euros anuals contra la crisi d'habitatge