En l'època dels media, l'audiència és l'element més indicatiu dels interessos de la població. Una premissa que deixa més tocada encara la monarquia espanyola atesa l'audiència del missatge de Nadal del rei d'enguany que va ser el menys vist dels últims 15 anys.
Va registrar una audiència mitjana de 6.580.000 espectadors i un 60,4 per cent de quota de pantalla en el conjunt del total de canals que van emetre el discurs en directe, entre cadenes estatals i autonòmiques, segons un estudi elaborat pro Barlovento Comunicació amb dades de Kantar Media.
País Basc i Catalunya han estat les comunitats autònomes en les que menys s'ha vist el missatge reial, amb una quota de pantalla del 36,3% - 162.000 espectadors - i del 42,6% - 707.000 espectadors-, respectivament.
El rei no convenç ni a l'audiència
El missatge del monarca, el menys vist dels darrers 15 anys|Catalunya i Euskadi, els llocs on menys d'ha vist
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2013 a les 11:24
Et pot interessar
-
Política Interior, catorze mesos per enterrar els canvis més polèmics d'ERC
-
Política Illa, davant els socialistes europeus: «Seria una magnífica notícia que el català fos oficial a la UE»
-
Política La carta als Reis de l'oposició al pressupost de Collboni: de «decreixement turístic» a xecs nadó
-
Política Els Comuns insten Illa a centrar-se en els acords d'habitatge abans d'abordar el pressupost del 2026
-
Política El «soft power» del PSC a Madrid
-
Política Oriol Junqueras fa una xerrada a la UAB l'endemà del xou ultra de Vito Quiles