El Tribunal Constitucional ha admès a tràmit el recurs contra la llei de llengües de l'Aragó que denomina el català que es parla a la Franja de Ponent com a LAPAO i l'aragonès que es parla al Pirineu com a LAPAPI.
Segons ha explicat a l'Agència Catalana de Notícies un dels impulsors del recurs i diputat de la CHA, Xesús Yuste, aquesta admissió a tràmit és ''èxit i una victòria política que representa un cop al govern de dretes de l'Aragó''.
63 diputats al congrés del PSOE, el PSC, IU-ICV-CHA, CiU i ERC van signar aquest recurs que rebutjava la normativa aprovada pel govern del PP a l'Aragó. El recurs de inconstitucionalitat ha estat notificat aquest mateix dilluns a la tarda als seus impulsors.
El TC admet el recurs contra el LAPAO
63 diputats van firmar a l'agost aquest rebuig a la normativa que denomina català com a LAPAO i l'aragonès com LAPAPI
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 30 de setembre de 2013 a les 20:55
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres