El Tribunal Constitucional ha admès a tràmit el recurs contra la llei de llengües de l'Aragó que denomina el català que es parla a la Franja de Ponent com a LAPAO i l'aragonès que es parla al Pirineu com a LAPAPI.
Segons ha explicat a l'Agència Catalana de Notícies un dels impulsors del recurs i diputat de la CHA, Xesús Yuste, aquesta admissió a tràmit és ''èxit i una victòria política que representa un cop al govern de dretes de l'Aragó''.
63 diputats al congrés del PSOE, el PSC, IU-ICV-CHA, CiU i ERC van signar aquest recurs que rebutjava la normativa aprovada pel govern del PP a l'Aragó. El recurs de inconstitucionalitat ha estat notificat aquest mateix dilluns a la tarda als seus impulsors.
El TC admet el recurs contra el LAPAO
Política
63 diputats van firmar a l'agost aquest rebuig a la normativa que denomina català com a LAPAO i l'aragonès com LAPAPI
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2013 a
les 20:55
Et pot interessar
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
-
Política El Govern agilitza l'atenció ciutadana per «apropar» els serveis públics
-
Política
Junts torna a reclamar les competències d’immigració: «Quan a Ceuta s’esternuda, Catalunya es constipa»
