El torero Enrique Guillén també ha presentat una denúncia pels fets produïts a la seu d'ERC de l'Eixample el dia que el Parlament de Catalunya va votar la prohibició dels toros al nostre país. En un principi, ERC va denunciar que Guillén havia irromput al local, on hauria causat destrosses i fins i tot ferides a un noi a qui hauria llançat una cadira. Però per la seva banda, Guillén contraataca dient que les agressions van partir dels joves independentistes.
En declaracions al digital El Burladero, Guillén ha relatat que "la meva dona treballa prop de la seu d'ERC i quan va arribar del Parlament van començar a insultar-la i, després de l'escalfada de la votació, se'ls va apropar. No per pegar-los, però sí per a defensar-se (...). Aleshores van començar de clavar-li empentes i la van tirar contra una taula. Ella em va trucar, plorant, i jo em vaig presentar allà".
Guillén assegura que ell no va pegar ningú: "Senzillament els vaig dir que els denunciaria, i van començar de provocar-me i escalfar-me, buscant-me les puces (...). Vaig ventar cossa a la taula i me'n vaig anar per no haver de pegar ningú. Hem presentat denúncies i he estat amb els Mossos, però sembla que la història no anirà gaire més enllà".
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2010 a les 13:28
Et pot interessar
-
Política Els Comuns reclamen a Illa que negoci per «recaptar el 100% de l'IRPF i complir amb l'ordinalitat»
-
Política PSC-PSOE, la vella contradicció torna al primer revolt
-
Política Illa reivindica la policia i la justícia davant el cas Torre Pacheco: «Qui la fa, la paga, sigui qui sigui»
-
Política «Si no afecta els interessos financers de la UE, el TJUE no pot qüestionar l'amnistia»
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»