La Sala de Govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha aprovat un acord que defensa tot el procés judicial sobre els fets del 4 de febrer del 2006, que van acabar amb un guàrdia urbà en estat crític durant un enfrontament amb 'okupes', i on ha "lamentat les desqualificacions gratuïtes i inacceptables" contra el sistema judicial que algunes institucions han fet, tot donant credibilitat al documental 'Ciutat Morta'.
A banda d'això, el Tribunal diu que les denúncies per suposats maltractaments policials als diversos detinguts es van investigar "de forma suficient i adequada" i posteriorment es van arxivar dues vegades.
El TSJC veu «inacceptable» que es doni credibilitat a «Ciutat Morta»
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya defensa que els suposats maltractaments policials es van investigar "de forma suficient i adequada"
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de gener de 2015 a les 16:20
Et pot interessar
-
Política
Coses del gener (I)
-
Política
La Fiscalia demana anul·lar la condemna al fiscal general
-
Política
Sánchez: «El 2026 aquest govern continuarà deixant-se la pell per millorar la vida de la gent»
-
Política
Collboni situa com a prioritat de cara al 2026 «garantir» que els joves puguin quedar-se a viure a Barcelona
-
Política
El sobiranisme es manifesta a Palma contra les polítiques anticatalanes de PP i Vox
-
Política
El front d'esquerres catalanes, un intent de sacsejada electoral que busca adeptes
