La Sala de Govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha aprovat un acord que defensa tot el procés judicial sobre els fets del 4 de febrer del 2006, que van acabar amb un guàrdia urbà en estat crític durant un enfrontament amb 'okupes', i on ha "lamentat les desqualificacions gratuïtes i inacceptables" contra el sistema judicial que algunes institucions han fet, tot donant credibilitat al documental 'Ciutat Morta'.
A banda d'això, el Tribunal diu que les denúncies per suposats maltractaments policials als diversos detinguts es van investigar "de forma suficient i adequada" i posteriorment es van arxivar dues vegades.
El TSJC veu «inacceptable» que es doni credibilitat a «Ciutat Morta»
Política
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya defensa que els suposats maltractaments policials es van investigar "de forma suficient i adequada"
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
-
-
Política La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals Oriol March
-
Publicat el
29 de gener de 2015 a
les 16:20
Et pot interessar
-
Política
Junqueras reclama «l'aplicació efectiva» de l'amnistia en l'aniversari de les protestes a la seu d'Economia
-
Política
Organitzem l’optimisme per sortir a guanyar
-
Política
Sense ànima
-
Política
Feijóo ve de buit, però amb un pla per recuperar escons catalans
-
Política
Banderes marroquines a la Plaça de la Font
-
Política
Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme»
