[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GWyHuTmtwvw[/youtube]
Nou capítol de la tensa relació -cada vegada en major grau- entre les defenses i Manuel Marchena. El moment de més tensió d'aquest dimarts a la tarda l'ha protagonitzat Marina Roig, advocada de Jordi Cuixart, que ha denunciat indefensió davant el president del tribunal que jutja els líders independentistes per no poder mostrar un vídeo que feia caure en contradicció un agent de la Guàrdia Civil. El vídeo el podeu veure a la part superior d'aquesta notícia.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5Gw2nrpfDGs[/youtube]
Marchena ha assegurat que els magistrats visualitzaran "tots" els vídeos que els advocats consideren necessaris, però que en aquest cas no tenia "sentit" reproduir cap imatge. "No es tracta de convèncer el declarant, sinó de practicar prova per convèncer la sala", ha replicat Roig. El president de la sala segona s'ha mantingut ferm i, després de diversos intercanvis, la lletrada ha etzibat: "En tot cas, deixo constància de la meva protesta i que se m'està causant indefensió".
[judicidirectetve]
El vídeo del 20-S que desmunta un testimoni de la Guàrdia Civil i que Marchena ha vetat
Marina Roig s'ha enganxat amb el president del tribunal i ha denunciat indefensió
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2019 a les 18:05
Et pot interessar
-
Política Illa garanteix que parlarà en català a la conferència de presidents malgrat les amenaces d'Ayuso
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»
-
Política El Parlament constitueix la comissió d'investigació del cas Pegasus, que presidirà la CUP
-
Política El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell
-
Política Ayuso encén la conferència de presidents i amenaça de marxar si es parla en català