Els avions espanyols, a punt per anar a la guerra

Zapatero assegura que l'Estat s'ha involucrat en la intervenció perquè hi ha una resolució de l'ONU

Publicat el 19 de març de 2011 a les 16:46
El president del govern espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero, amb el president francès, Nicolas Sarkozy, a la seva arribada a l'Elisi Foto: ACN

José Luis Rodríguez Zapatero,  president del govern espanyol, ha dit aquest dissabte que l'estat aportarà un avió cisterna, quatre F-18, un submarí i un avió de vigilància marítima per a l'intervenció militar a Líbia.

"Els avions estan en fase de desplegament cap a Itàlia sense actuar encara", ha afirmat, afegint que "previsiblement demà" estaran a disposició de la coalició, sumant-se als avions francesos i britànics que ja actuen a la zona.

El president espanyol ha remarcat que l'estat s'ha involucrat en la intervenció a Líbia, a diferència de l'Iraq, perquè hi ha una autorització de l'ONU al darrere. "Només estem aquí perquè hi ha hagut una resolució del Consell de Seguretat".

Escull Nació com la teva font preferida de Google