Els carlins espanyols també s'apunten al 12-O a Barcelona

Crida dels Tradicionalistes a defensar la "lloable hispanitat de Catalunya"

Publicat el 22 de setembre de 2013 a les 19:23
"Hem de participar en el lloable objectiu de reafirmar l'espanyolitat de Catalunya i contrarestar l'ofensiva del separatisme nacionalista". Aquest és l'argument de la Junta de Govern de la Comunió Tradicionalista i la Junta Regional Carlista del Principat per apuntar-se a la "Festa de la Hispanitat" a Barcelona.

Segons el manifest de la Comunión Tradicionalista que convida a la participació de la manifestació s'hi ha d'anar perquè Espanya "és alguna cosa més que un estat" i que "espanya no s'entèn sense les seves arrels cristianes, sense el respecte i la germanor que harmonitzava el sistema foral".

Els carlins espanyols, doncs, hi participaran doblement, tant a la manifestació del matí com la de la tarda a la plaça Catalunya que promou la Plataforma Units i l'Associació Creu de Sant Andreu, per defensar "la seva indiscutible hispanitat".