"Hem de participar en el lloable objectiu de reafirmar l'espanyolitat de Catalunya i contrarestar l'ofensiva del separatisme nacionalista". Aquest és l'argument de la Junta de Govern de la Comunió Tradicionalista i la Junta Regional Carlista del Principat per apuntar-se a la "Festa de la Hispanitat" a Barcelona.
Segons el manifest de la Comunión Tradicionalista que convida a la participació de la manifestació s'hi ha d'anar perquè Espanya "és alguna cosa més que un estat" i que "espanya no s'entèn sense les seves arrels cristianes, sense el respecte i la germanor que harmonitzava el sistema foral".
Els carlins espanyols, doncs, hi participaran doblement, tant a la manifestació del matí com la de la tarda a la plaça Catalunya que promou la Plataforma Units i l'Associació Creu de Sant Andreu, per defensar "la seva indiscutible hispanitat".
Els carlins espanyols també s'apunten al 12-O a Barcelona
Crida dels Tradicionalistes a defensar la "lloable hispanitat de Catalunya"
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de setembre de 2013 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Política
Rajoy ho nega tot davant el jutge de la Kitchen: «No he destruït papers i no sabia que em deien 'El barbes'»
-
Política
El viatge de Jordi Pujol
-
Política
Jordi Turull visita Jordi Pujol: «Això de dilluns no té nom pel seu estat»
-
Política
El PP i Vox tanquen un acord per investir Jorge Azcón i governar junts a l'Aragó
-
Política
«Hem tingut menys interès que els bascos a produir diplomàtics i alts funcionaris»
-
Política El PP rebutja finalment la moció de Vox per establir una «prioritat nacional» a l'hora de rebre ajudes
