Jordi Sànchez i Joaquim Forn porten 264 dies a la presó. Jordi Turull en porta 137. Privats de llibertat, l'empresonament dels polítics catalans afecta a les seves famílies. Així doncs, el llibre "Abans ningú deia t'estimo" recopila les vivències, experiències dels fills de Sànchez, Forn i Turull.
Segons avança el diari ARA en un extracte, escriuen les dues filles de Turull (la Marta i la Laura), les també dues filles de Forn (Beta i Anna) i el fill de Sànchez, l'Oriol. El llibre arribarà a les llibreries el 16 de juliol.
És un recull d'escrits en primera persona dels moments previs a l'ingrés a presó, de les seves vivències amb els seus pares a la presó, de trobades, de manifestacions i d'alegries i tristeses.
Els fills dels presos publiquen un llibre per explicar què és viure sense els pares en llibertat
"Abans ningú deia t'estimo" és el recopilatori dels textos dels fills de Turull, Sànchez i Forn
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2018 a les 18:30
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo